Simen1 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Dårlig at de har brukt et sort/hvitt-kart. Det må jo se mye bedre ut med virkelige farger. Derfor fant jeg et kart på nettet og satte sammen dette selv: Er det noen som har tid og lyst til å prøve med dette eller dette kartet? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Sykt... For like mange år siden som dinosaurene vandret på jorda så et kontinent ut som en dinosaur. Genialt. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Sykt... For like mange år siden som dinosaurene vandret på jorda så et kontinent ut som en dinosaur. Genialt. Nei, såg nok ikkje ut. På dei bileta har dei lagt verdsdelane oppå kvarandre, medan i realiteten har delen løsna frå kanten til den andre delen. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Sykt... For like mange år siden som dinosaurene vandret på jorda så et kontinent ut som en dinosaur. Genialt.Litt mye OT nå, men jorden så ikke slik ut, http://en.wikipedia.org/wiki/Pangea ' EDIT: Blæææh, too late. Endret 24. april 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jada jeg skjønner det, er ikke totalt uvitende om vår tidlige historie. Men jeg tenkte, dette er jo en humortråd, så hvorfor ikke prøve?^^, Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Dårlig at de har brukt et sort/hvitt-kart. Det må jo se mye bedre ut med virkelige farger. Derfor fant jeg et kart på nettet og satte sammen dette selv: Er det noen som har tid og lyst til å prøve med dette eller dette kartet? Er det Australia de mener på det kartet? :S Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nei Australasia er korrekt: http://en.wikipedia.org/wiki/Australasia Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Australasia is a term variably used to describe a region of Oceania: New Zealand, Australia, Papua New Guinea, and neighbouring islands in the Pacific Ocean. Fleire bilete folkens! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Eier alt og alle, EOD! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) HEY! VI HAR KØYRT AV VEGEN GUTAR! pic.php.jpeg Endret 24. april 2008 av aspic Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Du kunne i det minste kommentert et bilde med den posten din, Deimos... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Post bilder eller la være å poste takk. Poster uten noe mening har blitt slettet og jeg ber dere heller slenge med et bilde hvis dere skal kommentere et bilde Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Du kunne i det minste kommentert et bilde med den posten din, Deimos... Grattulerer IE7. Takk Takk. Dette var akkurat grunnen for at jeg bruker Opera. Faen ta deg IE7. Et uhell og alt er mistet. Hurra. Prais the lord. Halleluja... Jeg skulle si; jeg poster som regel meeed bilde uansett hva f, men gikk berserk og banga tastatuet og plutselig så postet jeg en melding om hvor lei jeg er av ingen bilder poster... Jeg har et lengere foredrag på 15min lengere bak. Search: Deimos Spam. Nei nei, jeg hadde ingen bilder i den posten... Så brenn meg.. kim jong il, reporing en! i wa bizshe prayin pokeman Emo. Tigerbalsam anyone? Warning 2Girls1Cup: Du greide ikke og dy deg? Endret 24. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Så du hadde fullt av bilder i posten din egentlig? :| Visste ikke det, sorry. Annen versjon av aspic sitt bilde. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Åhh.. Så geniale bilete Abmaktslave. Synes eg høyrer Wolfs' stemme i hovudet mitt seia akkurat den setningen. *BILETE KJEM OM 2 SEK* Edit: der va bilete: Mykje rart som dukkar opp når ein søkjer på "Funny pokemon". Greit greit.. No må eg gje meg med dette pokemonopplegget: Endret 24. april 2008 av aspic Lenke til kommentar
Erik Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Den var god, og helt sann. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Dårlig at de har brukt et sort/hvitt-kart. Det må jo se mye bedre ut med virkelige farger. Derfor fant jeg et kart på nettet og satte sammen dette selv: Er det noen som har tid og lyst til å prøve med dette eller dette kartet? Sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg