Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg ville sagt "scary" jeg! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg ville sagt "scary" jeg! Kven er det du prøver å lure i dag? You'd hit it, and you'd hit it good! Ho kunne godt brukt to like kontaktlinser, eitt blått og eitt grønt auge såg litt merkeleg ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Får snakke for meg selv men: I'd hit it so hard I'd hurt myself... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg sier bare: Party on, Wayne! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg ville sagt "scary" jeg! Kven er det du prøver å lure i dag? You'd hit it, and you'd hit it good! Ho kunne godt brukt to like kontaktlinser, eitt blått og eitt grønt auge såg litt merkeleg ut. Jeg er litt sånn sensitiv til stellet mitt og når jeg ser slike glugger tenker jeg spontant: Hvis hyggedyret gaper så håper jeg det ikke er krokodilletenner som avdekkes fordi jeg kommer til å putte saken i grauthullet uannsett, men tankene under akten vil dreie seg om: Hva vinner jeg og hvilket lem kan jeg mest sannsynlig vinke farvel til etterpå? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 L4r5: som du sa, i'd hit it! Men så dere vet det, så er det shoppa bilde. Så orginalen for et par år siden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Men så dere vet det, så er det shoppa bilde. Så orginalen for et par år siden.Ikke spre slike løgner! Det er ekte sier jeg deg! EKTE! Endret 9. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Syns denne var litt fin Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Pedobear!! Det skjer så mye interessant her i Norge! Vet ikke med dere, men jeg skal ihvertfall følge den utrolige spennende fortsettelsen utover kvelden! Dette er fra dagens VG Nett.. Endret 9. april 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Caze Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Oh yeah! Forresten er det alltid like morsomt å se VG Nett skriver "Ekstra-utgave" med krigstyper i overskriften. Lenke til kommentar
navbeacon Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Haha, VG Nett http://bildr.no/view/181943 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenforPedobear!! Det skjer så mye interessant her i Norge! Vet ikke med dere, men jeg skal ihvertfall følge den utrolige spennende fortsettelsen utover kvelden! Dette er fra dagens VG Nett.. Den er gripende på så mange måter ... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 ÅH FAEN! SKAL DIT! Skal spare håret mitt til det er langt nok for Hokeysveis! Adresse plz? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 ÅH FAEN! SKAL DIT! Skal spare håret mitt til det er langt nok for Hokeysveis!Adresse plz? Så enig, så enig. Skal spare opp penger for å dra dit! Fy søren den hårfrisøren der eier sikkert så utrolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg