Steina Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Stjernekraft er noe de har forsket på lenge, så det står ikke feil dato på den artikkelen. Jeg vet ikke om forskningen er nedlagt eller ikke, og hva som var morsomt med den artikkelen vet jeg heller ikke. Endret 1. april 2008 av Steina Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Okey på tide og kjøre på litt her Lenke til kommentar
kalli Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Stjernekraft er noe de har forsket på lenge, så det står ikke feil dato på den artikkelen.Jeg vet ikke om forskningen er nedlagt eller ikke, og hva som var morsomt med den artikkelen vet jeg heller ikke. Det er morsomt fordi det er en aprilspøk Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Stjernekraft er noe de har forsket på lenge, så det står ikke feil dato på den artikkelen.Jeg vet ikke om forskningen er nedlagt eller ikke, og hva som var morsomt med den artikkelen vet jeg heller ikke. Det er morsomt fordi det er en aprilspøk Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Synes denne er så bra! Endret 2. april 2008 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Endret 2. april 2008 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Å herre! Så utrolig mange bra motivators. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg også syntes det er morsomt at Statkraft bruker masse skattepenger på en Aprilsnar. Kjempe kult. Eldre og syke blir behandlet som dritt, men en aprilsnar, det må vi ta oss råd til. Fortsett sånn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Flere enn meg som får en viss flash poppende opp i hodet nå? Endret 2. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Where's the MUSHROOOOM MUSHROOOOM!? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er et herlig bygg! Jeg digger den arkitekturen og tok bilde av det selv sist jeg var i Praha. Nå skal det også sies at jeg også er fan av Antoni Gaudis arkitektur. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er et herlig bygg! Jeg digger den arkitekturen og tok bilde av det selv sist jeg var i Praha. Nå skal det også sies at jeg også er fan av Antoni Gaudis arkitektur. Gaudis bygg er knall! Men det glassbygget der er vel ikke ham..? Who's that? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nå skal det også sies at jeg også er fan av Antoni Gaudis arkitektur. Omg! Sjekket ut byggene hans på Wikipedia og jeg må si, dette er noe av det sterkeste jeg har sett! Må nesten dit og se dette med egne øyne Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 I det huset har jeg vært Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg