oOF Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Deene fikk meg til å dra på smilebåndene. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Sekundet før det smeller. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Man må bare beundre Googles iherdighet. Værsågod, relevant stoff! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Dårlig gjort, men må bare! Døden på Oslo S: 2! Lenke til kommentar
lissabon Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) hello kitty vibrator Endret 31. mars 2008 av lissabon Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Bergen i dag En Mini står bom fast oppå midtrabatten utenfor Lagunen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Bergen i dag En Mini står bom fast oppå midtrabatten utenfor Lagunen. Kanskje du kunne fått litt penger hos DB eller VG. http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/03/31/531101.html Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 HAHH!! står den der enda? kan ta meg en tur ut og se på Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ikke der nå lenger, kommer derfra nå.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hvilket kjønn hadde føreren? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Med tanke på at det vistnok var en situasjon der Mini'n ble pressa ut av en lastebil der begge nektet å vike ser ejg for meg at det var en sta mann jeg da... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hvilket kjønn hadde føreren? "Tapte filskiftekampen mot lastebil" - Jeg vil tippe mann. En mann med stort ego og innstillingen "ingen skal bølle med meg". Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det ser akkurat ut som bilen til sjefen min fra da jeg jobbet der ute, men nå tror jeg han bor i Oslo, så jeg tviler. Men det kan jo hende. Hadde vært vittig. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hvilket kjønn hadde føreren? "Tapte filskiftekampen mot lastebil" - Jeg vil tippe mann. En mann med stort ego og innstillingen "ingen skal bølle med meg". Ser den, men hvorfor har han da kjøpt en mini? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ser den, men hvorfor har han da kjøpt en mini?Jeg tør tippe det er kona som har valgt den ut. WAF (Wife Acceptance Factor) har vist seg å være viktig når menn handler bil. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva har skjedd her? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Førern av sportsbilen må ha kjørt for kjapt inn i garasjen der det sto en bil fra før. Siden den blå bilen har meget stor bakkeklaring så må sportsbilen ha kommet som en kile mellom undersiden av den og bakken. Jeg ser garagedøra har havnet i mellom de to. Det sier meg at den blå bilen sto inni garasjen og ikke utenfor. Men hvor er føreren? Inni bilen, eller har han krøpet ut gjennom frontruta? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Førern av sportsbilen må ha kjørt for kjapt inn i garasjen der det sto en bil fra før. Siden den blå bilen har meget stor bakkeklaring så må sportsbilen ha kommet som en kile mellom undersiden av den og bakken. Jeg ser garagedøra har havnet i mellom de to. Det sier meg at den blå bilen sto inni garasjen og ikke utenfor. Men hvor er føreren? Inni bilen, eller har han krøpet ut gjennom frontruta? Kanskje han har gravd seg ned i skam. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Førern av sportsbilen må ha kjørt for kjapt inn i garasjen der det sto en bil fra før. Siden den blå bilen har meget stor bakkeklaring så må sportsbilen ha kommet som en kile mellom undersiden av den og bakken. Jeg ser garagedøra har havnet i mellom de to. Det sier meg at den blå bilen sto inni garasjen og ikke utenfor. Men hvor er føreren? Inni bilen, eller har han krøpet ut gjennom frontruta? Jeg tipper det er omvendt. Med tanke på skadene øverst til venstre utenpå garasjen, har den blå bilen smadret inn i garasjen og klatret oppå Ferrarien. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva har skjedd her? Hurricane Katrina har vel skjedd der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg