Steina Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Fruktkake! Please putt bildene dine i tags a! Tar jo tusen år å laste siden nå... Ja, shit. Svir for oss som sitter på isdn linje. Får hele 40KB/s fra serveren jeg, så går pisstregt å laste siden, ja. Er det mulig å bestille denne siden på en CD i posten eller noe? Edit: Ny side! Da er det ikke så farlig likevel. -- Har dene vært postet før?: Endret 7. mars 2008 av Steina Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Fruktkake! Please putt bildene dine i tags a! Tar jo tusen år å laste siden nå... Ja, shit. Svir for oss som sitter på isdn linje. Får hele 40KB/s fra serveren jeg, så går pisstregt å laste siden, ja. Er det mulig å bestille denne siden på en CD i posten eller noe? Edit: Ny side! Da er det ikke så farlig likevel. -- Har dene vært postet før?: *bilde* Ja, det har den Endret 7. mars 2008 av MyBigMouth Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hmm, var det jeg trodde ja. Jeg bladde 3 sider tilbake for å se etter først, men fant det ikke.. Bladde vel ikke langt nok. Fy som dere spammer for tiden. .. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Vad tycks? Lagde den selv. Jeg likte den. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Motivators edit: 2 sec retter opp Endret 10. mars 2008 av Heatsink Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Litt stusselig å påstå du lagde et bilde selv, når alt du gjorde var å zoome inn på et eksisterende bilde med akkurat samme tema (Asshat) og endre teksten. Brilliant, må jeg si. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Lagde motivatoren, kanskje? Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 *bilde nr. 2* Han i midten var heit Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 dumper en haug med motivators jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Sånn ser det ut når jeg og noen andre er på danmarks-tur: All respekt til Color-Lines frokost-buffet. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ikke rettet mot deg fLeReK. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Sånn ser det ut når jeg og noen andre er på danmarks-tur: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg