Lawliet Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Lekte meg litt i Paint.net Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) X. I Just see an X Lidskjalv. Og nå litt reklame mens vi venter på at den Tekniske Feilen skal fikses: Her drikker Ash Cola: Ash har Mudkipz som elskerinne og skjuler det ikke med den fine tatoveringen. Men holder et sterkt forhold til sin partner Picashu: Starfox 64. Men tror han neppe kom imellom: Messi91. Konge bilde! Men skulle vært bedre "markert". Batnobbit. Takk for navn på spillet... Endret 19. februar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Tror det er fra Starfox 64- Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Messi91. Konge bilde! Men skulle vært bedre "markert". Hehe, er ikke noe flink til å redigere å sånn, men jeg måtte bare gjøre den Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Passet jo forferdelig sterkt når man ser på spillerne! Jo mer jeg ser på ansiktene dems og kroppspråk jo mer ler jeg. Edit: Leifusifailarus Endret 20. februar 2008 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 En kjent parodi på et "togbanespill" blir postet her med jevne mellomrom, og ble også denne gang slettet. Vi har regler mot støtende materiale. De som er uenig og mener at alt er (bør være) lov (så lenge man kaller det humor) - eller at akkurat dette bildet bør være innenfor det tillatte - er som alltid velkommen til å sende meg en PM. Og - som alltid - det skal ikke kommenteres her i tråden. Jeg nevner det fordi noen alltid må gjøre akkurat det i denne tråden, av en eller annen grunn. Derimot er dere velkommen til å starte en tråd under Tilbakemeldinger om forumet dersom dere ønsker en debatt om hvor grensene skal gå. Geir Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 asd Jeg rofl'et nesten. :!: Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er det grammatikken + stavinga som er mest morsomt, eller er det navnet på hammeren? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er vel alt tenker jeg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er det grammatikken + stavinga som er mest morsomt, eller er det navnet på hammeren? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er vel alt tenker jeg Alt. Personens navn, gramatikken, navnet på varen, at han gir den bort, osv Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) cecolons fortreffelige kommentar ble visst slettet, så prøver igjen med et bilde Endret 20. februar 2008 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Var det der en bensinpumpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Var det der en bensinpumpe? Ja, jeg kan bekrefte at det medfører riktighet. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 En bruker som hadde fått en kommentar slettet valgte å poste den på nytt, og får da også slettet den på nytt. Dog får vi ta skylden for det, siden moderator ikke hadde postet noen begrunnelse for den opprinnelige slettingen. Den får dere her: Det er ikke OK å sitere folks signaturer for å drive gjøn med eventuelle handicap. Reaksjoner tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
kalli Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 En bensinpumpe som har veltet? Jaja, det er tydeligvis forskjell på hva folk synes er morsomt her... Og godt er vel det...! Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 haha, nå er du morsomm poenget er jo at den har veltet fordi dama ikke tok ut punpa av bilen og bare kjørte avgårde Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det morsomme er vel kanskje at damen som kjørte bilen ikke har dratt ut pumpa av bilen før hun kjørte avsted, noe som medførte... selve bensinpumpa! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Og åssen vet dere at det er dama sin bil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg