Explorer Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Åh, den var bra ass Steina, faderullan. 7891055[/snapback] What he said. For ikke å være helt OT.. Endret 7. februar 2007 av Explorer Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Hei! Hei, se på oss alle sammen! Seee på oss! Vi har en annen humor enn han over her. Ouiouiouiii. P: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Å gå over bekken etter vann. Er jeg bare rar, eller ser flere humoren i dette fantastiske produktet ? 7890154[/snapback] Jeg har hatt en sånn... Jepp, det var mamma som kjøpte den. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 utrolige 8000+ poster uten å ha lest forumreglene 7886360[/snapback] Siden du er så utrolig informert så kan du vel forklare meg hva som var galt med den forrige posten? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Siden du er så utrolig informert så kan du vel forklare meg hva som var galt med den forrige posten? 7892538[/snapback] "Personer skal ikke henges ut", eller var det ikke det du gjorde? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Hvor mange bilder av George Bush har det vært i slike tråder på forumet? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Hvor mange bilder av George Bush har det vært i slike tråder på forumet? 7892690[/snapback] Ja jo, men han er jo teit. Neida, bare delte mine tanker. Kan hende jeg tar totalt feil. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 "Personer skal ikke henges ut", eller var det ikke det du gjorde? 7892684[/snapback] Hvis denne forumregelen er laget for å beskytte statsledere mot morsomheter, er det reglene som må endres - ikke posten til LarsP! Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 kanskje jeg sikta til å ta opp fjernede poster med moderator først. At du også hengte ut lett identifiserbare personer og et mørkeblått hylekor, type fjortiss hang seg på, høynet ikke respekten nevneverdig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Hahahaha. Du er litt av en type. Om en moderator fjerner postene mine får han/hun ta kontakt med meg. Det er jo trossalt et hierarki her på forumet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Om en moderator fjerner postene mine får han/hun ta kontakt med meg. Det er jo trossalt et hierarki her på forumet. 7893044[/snapback] Bilder/poster med uønsket innhold vil bli slettet uten varsel. Står i første posten Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Jarmo, kan du definere "uønsket innhold" så vi vet hva det er til neste gang? Jeg synes UFFA-folk er morsomme å le av, så jeg ønsker flere slike bilder, men når du definerer "uønsket innhold" så får vi rette oss etter det. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Jarmo, kan du definere "uønsket innhold" så vi vet hva det er til neste gang? Jeg synes UFFA-folk er morsomme å le av, så jeg ønsker flere slike bilder, men når du definerer "uønsket innhold" så får vi rette oss etter det. 7893220[/snapback] Poster som vi får rapportert som støtende, pron osv. Ang. bilder/post(er) til LarsP vet jeg ikke noe om, noen annen mod. som slettet de. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Jarmo, kan du definere "uønsket innhold" så vi vet hva det er til neste gang? Jeg synes UFFA-folk er morsomme å le av, så jeg ønsker flere slike bilder, men når du definerer "uønsket innhold" så får vi rette oss etter det. 7893220[/snapback] Poster som vi får rapportert som støtende, pron osv. Ang. bilder/post(er) til LarsP vet jeg ikke noe om, noen annen mod. som slettet de. 7893269[/snapback] Så kan jeg rapportere visse kopier av funpic.hu som jeg til tider kan bli mektig irritert av? Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Får henge ut Bush & CO litt da... Endret 7. februar 2007 av Jon@s Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Åh, den var bra ass Steina, faderullan. 7891055[/snapback] Ehh, var ikke ment som en vits da.. Det var det første jeg trodde var ment. Forsto det ikke før nå at de mente "penger for å brenne", som i har for mye penger (?) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Det er utrolig mange bra CAD-striper Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Hehe mye morro her ja, får slenge på ett bilde jeg og *** BMP-bilde fjernet av admin og erstattet med JPG. Forumet er ikke noe glad i BMP og det filformatet tar unødvendig stor plass. JPG-bildet tar bare under en tiendel av BMP-bildet. *** Endret 8. februar 2007 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg