Articfare Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Noen jeg har laget selv : Bli den mest berømte piraten! Opplast som bare det! Endret 4. februar 2008 av Articfare Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 haha skjønte ikke den helt hva er så morsom med det blidet Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg tipper noe nerdete. Kanskje Harry Potter, siden det var griffoner på den ene tattisen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er hus-våpenmerkene til Gryffindor og Slythering, er det. Lite originalt ja . Ser ikke så fryktelig godt utført ut heller. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Det er symbolene til Alliance og Horde i World of Warcraft. Håper for guds skyld det er sånn Donald-klistregreier, for det var rett og slett amatørmessig påført. Endret 4. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Mer tattis humor Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tatoveringshumor, ja. Synes synd på de som stikker innom Tatoo-Harald i håp om å komme ut igjen med i hvert fall æren i behold. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tok dem ikke.. Humor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) http://img.4chan.org/b/src/1202129014893.jpg Newfag Men er en del morsomme tatoos ja: Endret 4. februar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er hus-våpenmerkene til Gryffindor og Slythering, er det. Lite originalt ja . Ser ikke så fryktelig godt utført ut heller. Nja, vel. Hvis du bytter ut Gryffindor med Alliance, Slytherin med Horde og Harry Potter med World of Warcraft, så stemmer det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er hus-våpenmerkene til Gryffindor og Slythering, er det. Lite originalt ja . Ser ikke så fryktelig godt utført ut heller. Nja, vel. Hvis du bytter ut Gryffindor med Alliance, Slytherin med Horde og Harry Potter med World of Warcraft, så stemmer det. Haha, eid. PS: psilo, du må skrive mer om jobben din i bloggen din! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Nja, vel. Hvis du bytter ut Gryffindor med Alliance, Slytherin med Horde og Harry Potter med World of Warcraft, så stemmer det. ... Og den store moderatorkampen er igang, dere! 1 - 0 til Psilo! Endret 4. februar 2008 av Poor Leno Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Tatoveringshumor, ja. Synes synd på de som stikker innom Tatoo-Harald i håp om å komme ut igjen med i hvert fall æren i behold. Var de så fryktelig fæle, da? Syns hvertfall ikke den nederste var av noe dårligere kvalitet enn snittet? Endret 4. februar 2008 av toth Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Kanskje ikke så morsom, men jeg syntes det var en oppfinnsom måte å måke snø på, bruke 9 mann til å trekke og dytte 4 treplater Endret 4. februar 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kar som lurte seg med Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Var i Frankrike da jeg så denne drinken. Hadde aldri hørt om den før, men tenkte kanskje det var etterfølgeren til Sex on the Beach. Endret 4. februar 2008 av Karlson Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Var i Frankrike da jeg så denne drinken. Hadde aldri hørt om den før, men tenkte kanskje det var etterfølgeren til Sex on the Beach. I praha hadde de en drink som het sperm. så faktisk ut som det å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg