Acrid Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Klassebilde fra Etiopia. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nei? Det er en EAN kode. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Da forstår du den ikke. :!: Den blir vel slettet da... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 6 X ukontrollert pratesykdom kurert, hva med noen bilder nå da? Kveldens mod-team er på plass.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Og brukerne hører som vanlig etter: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Primater, ja ... Detter helt klart en passende anledning for et lite tilbakeblikk på oivind_dahles legendariske "kjente forumbrukere"-bildetråd. For dere som ikke vet hvem som er hvem^ B|Real: Kjent for å henge i OT-baren, og gjøre ingenting hele dagen lang: Fredrikrb: Ennå litt redd det store jungel av et forum, og henger trygt i SO tråden: Rome og sjefsapen Steffyboy. Turtelduer som også søker trøst i hverandres poster: Dahl: Lite og aggresiv, som skriker om oppmerksomhet hele tiden: Orresnei: Alltid trygg bak pappas skulder (TWFA): Hanne:) Alltid like nyskjærrig, og stort sett treffes hun i OT baren, der de andre apene henger: Simen1: Den gamle vise, som ofte vandrer rundt på forumet Bundy: Alltid klar til en fight, ergo den selvlagde hjelmen. Har du en mening, mener han det motsatte JoachimR har meninger om det meste, og plasserer seg alltid på pappas rygg: Skastad: Liten og uskyldig og sitter alltid å pirker i so tråden: Brukerne Cun, Deathie og Njål(med ryggen til) Koser seg alltid med hverandre i filmdelen av forumet: Tomat-ulf: Enda ung og trygg i Off topic delen. Det andre bekymrer han seg lite over: Skurupu: Babemaster og alltid klar for nye eventyr: Fez Nykommer med suksess i babethreaden: (og stilig avatar) Darkness_ Alltid på plass med nye sprell: Dotten: Familiefar med skrivekunnskAPER. Her med erigert penis: (Ja den er så liten) Herr Brun Trenger ingen forklaring: Allitd seg selv lik: Og til slutt. Hvem andre enn LarsP: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) ..og Skarstad(til venstre) vil imponere andre brukere. Endret 2. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) ..og Skarstad(til venstre) vil imponere andre brukere. Relevant: Endret 2. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 HAHAHAH. Sorry Jarmo, slett gjerne denne posten, men guttungen på bildet over sitter med snoppen i skåla. Jeg bare måtte kommentere det. :!: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) HAHAHAH. Sorry Jarmo, slett gjerne denne posten, men guttungen på bildet over sitter med snoppen i skåla. Jeg bare måtte kommentere det. :!: No shit? You can see that? Endret 2. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 HAHAHAH. Sorry Jarmo, slett gjerne denne posten, men guttungen på bildet over sitter med snoppen i skåla. Jeg bare måtte kommentere det. :!: Skarstad har brukt et veldig strategisk utsnitt av det bildet som avatar. Det var ikke lov. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ..og Skarstad(til venstre) vil imponere andre brukere. Også sett med levende bilder. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg klarer ikke å la være og irritere meg over den avisas quizer, sorry. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Endret 3. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Endret 3. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg