Kakofoni Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) So I heard u liek MudkipS? Endret 2. januar 2008 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hva faen er MudkipS? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 haha så dette på veggen i heisen der jeg nettop har flyttet inn 4chan tards i bygget? Flytt >.> Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hva faen er MudkipS? Det er en pokémon. I flertall. Det er også en internett-greie som sirkulerer. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 haha så dette på veggen i heisen der jeg nettop har flyttet inn litt vanskelig å tyde? So I heard u liek MudkipS? Hva faen er MudkipS? Jeg trodde alle skulle skjønne den med en gang jeg http://www.encyclopediadramatica.com/index...d_u_liek_mudkip Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 haha så dette på veggen i heisen der jeg nettop har flyttet inn Awsm! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) edit: Humortråd ja, vi prøver igjen! Endret 3. januar 2008 av Habitats Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Den er veldig gøy å ta på folk IRL :!: Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Eller er det "nom nom nom"? Er det ikkje rastaene som seier "mon" då? "Ey mon, wat you doin?"? Ein og anna katt er greit, men dei skal normalt i den andre tråden. De sier vel strengt tatt "Ey mAn" vil jeg tro.. Selv om uttalen kanskje kan grense til "O" av og til..? Nei, det er ganske tydelig "mahn", jeg sjekket med Hr. Marley.. Det skrives likevel "mon". Godt mulig disse har blitt postet tidligere Endret 3. januar 2008 av Zeph Fjernet bilete med tendenser til piratkopiering Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jeg blir så jævlig forbanna på Elkjøp og halleluja-annonsene deres, men egentlig så er det jo komisk......... Yes! Ny vaskemaskin....way to go! Endret 3. januar 2008 av Robocoop Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg hadde blitt ganske begeistra for en ny vaskemaskin. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 haha så dette på veggen i heisen der jeg nettop har flyttet inn 4chan tards i bygget? Flytt >.> Du så den tråden du og? Hahaha døde litt inni meg der Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 haha så dette på veggen i heisen der jeg nettop har flyttet inn litt vanskelig å tyde? So I heard u liek MudkipS? Hva faen er MudkipS? Jeg trodde alle skulle skjønne den med en gang jeg http://www.encyclopediadramatica.com/index...d_u_liek_mudkip Kva er det som er så hysterisk med mudkips? For meg er det bare ein teit barne-tv figur eller kva det er... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 ----------------------------------------------> Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kva er det som er så hysterisk med mudkips? For meg er det bare ein teit barne-tv figur eller kva det er... /b/-humor. Hate it or love it. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Smetter opp noen random pix. Sikkert noen som har vært her før da men Lenke til kommentar
emilonaplane Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det siste bildet der... Fungerer det? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det siste bildet der... Fungerer det? Noen som har prøvd? Det fungerer ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det siste bildet der... Fungerer det? Noen som har prøvd? Fått det til en gang. Trikset er å få tyngdepunktet under kanten... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 jeg har prøvd... var enkelt å få til... og underholdende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg