WheelMan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 reagerte litt på den der jeg også Odd Ball! Tok liksom luften ut av den.. Skriveleifer er jo halve poenget med de kattebildene Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Ja men ikke på den måten! Men d vet du nok.. Edit: Nuff talk. Endret 2. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Begynner å gå tom for bilder som jeg tør å poste her nå. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er plutselig blitt lov med kattebilder her nå? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Eller er det "nom nom nom"? Er det ikkje rastaene som seier "mon" då? "Ey mon, wat you doin?"? Ein og anna katt er greit, men dei skal normalt i den andre tråden. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Eller er det "nom nom nom"? Er det ikkje rastaene som seier "mon" då? "Ey mon, wat you doin?"? Ein og anna katt er greit, men dei skal normalt i den andre tråden. De sier vel strengt tatt "Ey mAn" vil jeg tro.. Selv om uttalen kanskje kan grense til "O" av og til..? Nei, det er ganske tydelig "mahn", jeg sjekket med Hr. Marley.. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Eller er det "nom nom nom"? Er det ikkje rastaene som seier "mon" då? "Ey mon, wat you doin?"? Ein og anna katt er greit, men dei skal normalt i den andre tråden. Det skulle bare være en dårlig catch phrase til bildet jeg postet. Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Herlig bilde for meg som ikke liker hester Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 http://www.pantherhouse.com/newshelton/in-...to-the-message/ Morsomme t-shorter Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er det noen som kan linke meg den bilde-serien av "I has a bucket"-hvalrossen? Eller hva slags dyr det er.. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er det noen som kan linke meg den bilde-serien av "I has a bucket"-hvalrossen? Eller hva slags dyr det er.. THE LOLRUS CHRONICLES (at least most of those known to intarnet) Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Meningen med overskriften på den artikkelen er jo at ordet skal dele seg slik at det blir "Ajax-utviklere fore- trekker åpen kildekode" Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er det noen som kan linke meg den bilde-serien av "I has a bucket"-hvalrossen? Eller hva slags dyr det er.. THE LOLRUS CHRONICLES (at least most of those known to intarnet) Takker! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er det noen som kan linke meg den bilde-serien av "I has a bucket"-hvalrossen? Eller hva slags dyr det er.. THE LOLRUS CHRONICLES (at least most of those known to intarnet) Takker! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...294&st=3660 Noen posta en lang rekke med slike bilder allerede. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 haha så dette på veggen i heisen der jeg nettop har flyttet inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg