Solid Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 And he was like, no! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Han syntes vel han FRP-fyren tok noe som ligna på Sieg Heil-hilsnen. Og så fant han på den fantastisk morsomme og treffende punchlinen "Sieg FRP" Endret 31. desember 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg skjønte heller ikke den. Noen som vil forklare? u c nao? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg skjønte heller ikke den. Noen som vil forklare? Er en referanse til sieg heil, ofte brukt av medlemmer av det tredje riket. Okay, jeg tenkte bare ikke i disse baner. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Moderator Jarmo(se bildet) har sett seg lei av all prating i denne tråden og vi går over til bilder igjen.. Endret 31. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Legger inn bildet på nytt igjen. Siden du sier "på nytt" går jeg ut fra at du har fått slettet det før. Det får du nå også. Dette bildet er støtende for mange av forumets medlemmer og derfor i strid med retningslinjenes punkt 1. Om folk har synspunkter på det kan de sende meg en PM. Det skal ikke kommenteres her i tråden. Geir Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Du, det der så ut som en i klassen min Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nyt duften av et fyldig morrabrød..Hehe Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Morgenbrød er gull i munn. Men post bilder også folkens! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Morgenbrød.. Haha! Akkurat det jeg trengte for å starte dette året med en latter! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ah det siste der så godt ut! Fikk lyst på! Men ''Imma chargin' Malaysia'' tok kaka, Rofla her! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nokon som har den andre versjonen av malaysia med president/statsministeren i Malaysia? Det er jo halve poenget. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Vi er blitt gjort oppmerksom på at et bilde viste en person som nylig døde av en overdose. Det er det upassende å spøke om. Posten er derfor slettet. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, det skal ikke kommenteres her i tråden. Geir Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er vel ikke noen måte å få mer vedleggsplass, uten å slette bildene? >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg