MKej Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 *mine innlegg* Im a pilot :!: Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) er denne på kanten? det er jo midt på natta og små ungar har lagt seg EDIT: piloten var foresten jævli tøff Endret 1. januar 2007 av Semikolon Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 er denne på kanten? det er jo midt på natta og små ungar har lagt seg 7616441[/snapback] Njaa? regner med at de aller fleste av ungane står opp i dag/morgen så det så... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 er denne på kanten? det er jo midt på natta og små ungar har lagt seg EDIT: piloten var foresten jævli tøff 7616441[/snapback] Nå blir den jo der for evig og alltid da.. og dessuten: Hvis det er noen som er for små for det der hører de ikke hjemme online. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) vi får ta den vekk då viss du syns det edit: godt nyttår foresten ---- Endret 1. januar 2007 av Semikolon Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 er denne på kanten?.... 7616441[/snapback] Nå blir den jo der for evig og alltid da.. og dessuten: Hvis det er noen som er for små for det der hører de ikke hjemme online. 7616510[/snapback] så sant, så sant ------ Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Njaa? regner med at de aller fleste ungane står opp i dag/morgen så det så... 7616499[/snapback] Tviler jeg på. Ungene har nok hatt en vill nyttårsfeiring og våkner ikke før til våren med bakrus og skader fra fyrverkeri. Og den smurfen der kan vel uansett ikke være lengre ut på kanten enn hun øverst på siden som stikker en flaske oppi musa. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Da havnet denne i mine inlegg Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Njaa? regner med at de aller fleste ungane står opp i dag/morgen så det så... 7616499[/snapback] Tviler jeg på. Ungene har nok hatt en vill nyttårsfeiring og våkner ikke før til våren med bakrus og skader fra fyrverkeri. Og den smurfen der kan vel uansett ikke være lengre ut på kanten enn hun øverst på siden som stikker en flaske oppi musa. 7616537[/snapback] Bildet er helt greit, tror ingen tar skade av det (i tilfelle send pm) Var nok teksten som virka litt ulogisk for meg Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Jeg må ha denne i mine innlegg. Edit: Fant denne på dagbladet.no Endret 1. januar 2007 av BrageC Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 ma ha i mine innlegg, men ikke uten å poste bilde det er fyfy. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Journalister må få være fulle på jobb de også! :!: Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Haha, det gikk veldig galt på slutten der ja... :!: Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Endret 25. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Journalister må få være fulle på jobb de også! :!: 7616883[/snapback] Det kan godt være at det er noe feil med tastaturet da. Her er noen i raidgruppen som fikk problemer med tastaturet og postet det på forumet. Sortrtyu fort bieieng lartie1 (trådtittel) As yuoyu can sieie myu kieyuborártd ies fyuciek yup, ie canr´rt ievien log ienrto myu accoyunrt, ievien ie´m sortrtyu rto bie lartie, iem giertrtieng a niew kieyuboartd rtommortrtow , and ie hopie rthart wiell solvie myu iessyuie. Sorryu fort nort rtaiedieng byurt ie canrt giert onlienie wierth rthies fyuck yup kieyuboartd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg