Caze Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Tviler jeg sterkt på. Asiatere er kanskje ikke så velutstyrt størrelsemessig, men denne hadde eventuelt vært i overkant liten... Lenke til kommentar
ecko Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er en jentegutt. Ekkelt fenomen fra Japan. svarer vanligvis ikke uten bilde, men hva i helvette har det med humor å gjøre? fy faen dette var kvalmt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er en jentegutt. Ekkelt fenomen fra Japan. Det der er ingen shemale. Hele kroppen sier kvinne, og det er ikke spor av mannlige kjønnsorganer. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er en jentegutt. Ekkelt fenomen fra Japan. Det der er ingen shemale. Hele kroppen sier kvinne, og det er ikke spor av mannlige kjønnsorganer. Det er selvfølgelig ikke en ekte dame, men et firma borti japan som lager sliker dukker som ser utrolig ekte ut. (har sett det på tv) Mer bilder av damer: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Endret 29. november 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er en jentegutt. Ekkelt fenomen fra Japan. Det der er ingen shemale. Hele kroppen sier kvinne, og det er ikke spor av mannlige kjønnsorganer. Det er selvfølgelig ikke en ekte dame, men et firma borti japan som lager sliker dukker som ser utrolig ekte ut. (har sett det på tv) Sexdukker, eller bare for "moro"? Det der kunne jo se ut som livredningsdukke eller noe isåfall.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Når noe slikt lages i Japan, så kan du banne på at det er Sexdukker. Ikke at jeg tror dette er tilfellet her da. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) WTF. Dere har skitne hjerner hele gjengen. Jeg ser unge i en artig positur, dere ser baby-rape. Jeg fant bildet på google-bilder. Første side! Snakker om ungen i badekar noen sider tilbake. Endret 29. november 2007 av Lande Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) - Veldig skremmende Aftenposten kan det med overskrifter, denne stemte. Endret 30. november 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) ...Og Google kan det med relevant reklame. Endret 30. november 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 ...Og Google kan det med relevant reklame. Tja, det morsomme på bildet der var jo torrent-saken. "Look at how this man changed his life completely, order TADAY!" Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Skvatt nesten da jeg så fyren i bildet ditt, Daniel Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Skvatt nesten da jeg så fyren i bildet ditt, Daniel Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 ...Og Google kan det med relevant reklame. Ja, kanskje ...? Og på tross av at du har vært inne å endret, så fungerer linken heller dårlig ...! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Fungerer fint her, trykker på bildet og jeg kommer til fullverisjonen av bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg