Rampage Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Vurderte å starte en egen tråd. Men dette er bildetråden tross allt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Hysterisk morsom denne konspirasjonsteorien :!: _ Endret 24. november 2007 av edge Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Fra Vg.. Hurtigruten i Antarktis? Direktør Trond Øverås i Hurtigruten forklarer bakgrunnen for at det norske skipet befinner seg så langt sør: - Det er bare i perioden mellom oktober og februar vi kan ha denne typen cruise. Området er en av verdens absolutte villmarker med fantastisk natur og et dyreliv som er helt spesielt, sier Øverås til VG Nett. Det er 230 passasjerer om bord på MS Nordnorge. Skipsledelsen er norsk, mens de fleste passasjerene er fra Tyskland og USA. Båter fra den amerikanske, argentinske og britiske kystvakten deltar også i redningsaksjonen. Shetland ligger utenfor Argentina by the way. At et skip tilhørende Hurtiruta befinner seg på cruise i sørishavet er ingen overaskelse. Det gjør de ofte utenom midnattsolsesong. Poenget var at journalisten ikke visste forskjellen på arktis og antarktis, og dermed plasserte øya på feil halvkule. Arktiske strøk = områder rundt nordpolen. Antarktiske strøk = områdene rundt sørpolen. Dersom det finnes tilgang til kart, er det mulig å argumentere for at Shetland ligger i Nordsjøen, nord for Storbritannia, ikke utenfor Argentina. Lå ihvertfall der sist gang jeg tok båten fra Bergen. Endret 24. november 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Et bilde er funnet upassende og er slettet. Kommentarer tas som vanlig på PM, ikke her i tråden. Geir Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Dobbel aking er en fascinerende sport: Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hentet fra Aftenposten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jess, endelig er vi kvitt den nettleseren! Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Hvor ligger humoren med at et skip synker? Aha: explorer. Ha-ha ^^ Endret 24. november 2007 av MK2 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Han mener Explorer som i InternetExplorer (Nettleseren) eller explorer.exe som er det grafiske i windows (Skrivebord, start-meny osv..) Edit: Og MS står for Microsoft Endret 24. november 2007 av Thor. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) [attachment192038ms_explorer.jpg]Hentet fra Aftenposten *wristcut* ;_; Endret 24. november 2007 av Explorer Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jess, endelig er vi kvitt den nettleseren! Eh, nei. explorer.exe som er det grafiske i windows (Skrivebord, start-meny osv..) Edit: Og MS står for Microsoft Bilde: Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det som overrasker meg er at det står skipet gikk på et isfjell. Se rundt det, det er jo isfjell over alt? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det som overrasker meg er at det står skipet gikk på et isfjell. Se rundt det, det er jo isfjell over alt? Litt is og isfjell er ikke det samme. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Litt is? Ser ganske massivt ut for meg. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Den isen ser lett ut å kjøre gjennom/knuse? Edit: Btw, viss båten har kjørt der, hadde det ikkje blitt sti? Altså sti i vatnet der det ikkje er is, at båten har "brøyta" vekk isen når den har kjørt der. Endret 24. november 2007 av überSviker Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Litt is? Ser ganske massivt ut for meg. Forskjellen er kanskje hvor kompakt, hardt og dypt det går? I motsetning til litt overflateis som går greit å kjøre gjennom. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) thumb http://bildr.no/image/124792.jpeg edit: bildr.no er litt sær. Plutselig vistes min også som thumb. Endret 25. november 2007 av Steina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg