Caze Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vises ikke noen ramme eller linje her. Og det skjer ingenting når jeg klikker på det. Men hvis jeg klipper ut url-en til bildet og limer den inn i et nytt IE7-vindu, vises det i full størrelse. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 måtte bare legge ut denne: vikelige assassin creed :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 måtte bare legge ut denne:vikelige assassin creed :!: Moar liek, Assassin's FEED! *badumpish* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Trykk på det for å få det større. Bildene er ikke linker til noe som helst. post riktige linker i hvertfall. Nei, det er ikke linker, men jeg antar at forumet "minimerer" bildet siden det er litt stort. Hos meg kommer det en smal\tynn bar som det står at bildet er forminsket så og så mye, og ved å trykke på denne, så vises de i original størrelse. Nei jeg har ikke et bilde å birda med akkurat nå, men synes dette bildet er verdt sin "vekt i gull"! Tusen takk! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Enig, den var genial Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Endret 22. november 2007 av Erelend Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Hide and Seek Champion 2007. Tror hun går for 2008 også SHIT! Fuck! Herre! Han lever sikkert i asia, må jo være enklere og finne ekte vare Libress with wings needed- Hmm. Jada. Herre! OMFG! THA SHUTTLE BREAKS THE LIGHT BARRIER! This was maybe the funniest news story of the Holiday season so far. The people who took it eventually returned baby Jesus with photos of his vacation. UÆÆÆÆÆ! Ghetto Water Heater Endret 23. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Vi nærmer oss jul, så glimter til med en runde julebilder! Litt jul fra meg: Julegavetips PC for damer: Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Håper ikke disse to er blitt lagt inn før..... Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Virker det ikke litt teit å sette folk som er reddet i sørishavet i land på en øy på nordkalotten? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Fra Vg.. Hurtigruten i Antarktis? Direktør Trond Øverås i Hurtigruten forklarer bakgrunnen for at det norske skipet befinner seg så langt sør: - Det er bare i perioden mellom oktober og februar vi kan ha denne typen cruise. Området er en av verdens absolutte villmarker med fantastisk natur og et dyreliv som er helt spesielt, sier Øverås til VG Nett. Det er 230 passasjerer om bord på MS Nordnorge. Skipsledelsen er norsk, mens de fleste passasjerene er fra Tyskland og USA. Båter fra den amerikanske, argentinske og britiske kystvakten deltar også i redningsaksjonen. Shetland ligger utenfor Argentina by the way. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Fruktkake fy faen den var fettbra! :!: noen av disse har sikkert vert her før. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Lattis på den siste der, beste jeg har sett på lenge =D Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Titanic was a conspiracy! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Må ikke glemme filmen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg