Bruktbilen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Haha, se replyen til CMen... Posten hans ble slettet et par minutter etterpå, but saved forever... Endret 16. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hahahaha, jeg måtte nesten slenge inn de to siste fra CAD her Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Endret 18. november 2007 av HolgerL Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 URL'en måtte være http://www.cracked.com/articleimages/wong/cockblocs.jpg for å funke hos meg. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Haha, se replyen til CMen... Posten hans ble slettet et par minutter etterpå, but saved forever... whares tha funneh part, eh ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Se hva han skriver. Litt dårlig eksempel :!: (Hvilket spill er det?) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Edit: Flere bilder mindre prat. Aner der hva jeg føler når jeg kommer hit inn i SnowDOG's Picture humor thread V.2 ? Kraftig servering? JEG VIL FAEN IKKE SE EN DISKUSJON OM NOE FITTGREIE BRUKTBILEN PREIKA OM! JEG VILL SE BILDER. SER JEG AT SnowDOG's Picture humor thread V.2 ER OPPTATERT I "Mine Innlegg" VILL JEG FOR FAEN IKKE SE EN DISKUSJON! JEG VILL SE BILDER FOR FUCK SAKE! Og viss dere ikke slutter med diskusjoner her i bildetråden så åpner jeg FireFox aktiverer TOR anonymitets-nettverket (Or hidemyass.com) og bruker http://www.bugmenot.com/ for og få Aktiverings emailen anonymt. Etter det så begynner jeg og spamme hele forumet ned i støvlene. Og lage flere kontoer og spamme med de også. Lyst på? Gave fra meg vis dere ikke begrenser preikinga: Yeey! Spamboy is here: Er dere intressert i hvordan lage SPAM?: Hi kids! I'm Copious Barfon, the leading chef for iffy recipes in the US, and today I'm going to show you how to make a *jumbo size pack of Spam *, one that's so BIG you will have enough for you and ALL your friends! But watch out, I can't guarantee they'll still be friends after they've tried it. (Note : I had to change the ingredients slightly to keep animal rights groups from suing me.) Ingredients: *One cow* (a terminally depressed, suicidal cow that has no desire whatever to live anymore and is quite happy to sacrifice its life to be an ingredient in suspect cuisine) *One pig* (with a similar outlook on life to the cow) A ten kilo slice of whale blubber A large pot of moisturiser A can of petrol Utensils : A cement mixer A clothes peg Two hand guns Directions: Put the peg on your nose and mix the petrol up with the whale blubber. Feed the pig half of this mixture, the cow the other half. Pigs will eat anything, but the cow may need some persuasion even if it's suicidal. If all else fails, hold its nose until it moos in protest and shove it all in quickly. Give the cow a pat on the back, but don't let it give you one. Allow the animals a few hours to digest it, then take their last wills and testaments before providing each one with a hand gun. After they shoot themselves, and you have stood for a minutes respectful silence, carve the animals up into three piles. Pile A for the bones, brains and balls, Pile B for the fat, Pile C for the best cuts. Throw Pile C away, you won't need it. Keep Pile B for when you next visit Burger King; they need all the fat they can get for their Bacon Double Cheesburgers. Place Pile A in the cement mixer, and turn it on. After an hour it should start to resemble spam. Taste it, and you'll tell by that feeling of faint nausea, that this is indeed Spam. But it is not yet spreadable! So Add the moisturiser until it is. And there you have it! In my next recipe, Copious Barfon will be showing you how to make a cheap capucino from mud, flem and flaked weasels droppings. Till then, happy eating! Endret 18. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Og viss dere ikke slutter med diskusjoner her i bildetråden så åpner jeg FireFox aktiverer TOR anonymitets-nettverket (Or hidemyass.com) og bruker http://www.bugmenot.com/ for og få Aktiverings emailen anonymt. Etter det så begynner jeg og spamme hele forumet ned i støvlene. Og lage flere kontoer og spamme med de også. do it! .... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 On-topic nå folkens. Innlegg ble fjernet. Mer bilder, mindre diskusjon om hva som faktisk er morsomt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Her er noen som jeg håper ikke for mange har sett før. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Haha Lurvefranzen :!: Lenke til kommentar
Ache Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Ganske morro denna Skulle egentlig tru vi har hatt forsvaret en stund allrede Endret 19. november 2007 av Ache Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hva i svarte er det der? Den var fæl :S Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er det ikke han fra Death Note? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Er det ikke han fra Death Note? Jepp, det der er vel fra filmen. edit: Lande: Nei, det er Ryuk. Endret 20. november 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg