methano Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Smeller til med et lite bilde jeg har tatt selv. (Om ønskelig kan det opplastes film hvor samme bamse blir skutt i fillebiter av lille rifla i avataren min (som forsåvidt også er meg) Og til tvilerne, jeg leker ALDRI med luft-/softguns; jeg liker krutt!) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Smeller til med et lite bilde jeg har tatt selv. (Om ønskelig kan det opplastes film hvor samme bamse blir skutt i fillebiter av lille rifla i avataren min (som forsåvidt også er meg) Og til tvilerne, jeg leker ALDRI med luft-/softguns; jeg liker krutt!) MOAR for great justice! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (Og til tvilerne, jeg leker ALDRI med luft-/softguns; jeg liker krutt!) Går du bak rekkehus og skyter bamser med ekte våpen? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (Og til tvilerne, jeg leker ALDRI med luft-/softguns; jeg liker krutt!) Går du bak rekkehus og skyter bamser med ekte våpen? hvem har vel ikke gjort det? Lenke til kommentar
methano Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (Og til tvilerne, jeg leker ALDRI med luft-/softguns; jeg liker krutt!) Går du bak rekkehus og skyter bamser med ekte våpen? The only way! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Smeller til med et lite bilde jeg har tatt selv. (Om ønskelig kan det opplastes film hvor samme bamse blir skutt i fillebiter av lille rifla i avataren min (som forsåvidt også er meg) Og til tvilerne, jeg leker ALDRI med luft-/softguns; jeg liker krutt!) Bare å fyre løs. Har du noen skoleskytingplaner fremover...? Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (Og til tvilerne, jeg leker ALDRI med luft-/softguns; jeg liker krutt!) Går du bak rekkehus og skyter bamser med ekte våpen? The only way! Nå mener ikke jeg å være kjedelig, men er ikke akkurat det strengt forbudt. Hva om du skulle treffe noen? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Han er vel gangstah Endret 15. november 2007 av Rampage Lenke til kommentar
methano Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hehe.. For å gjøre det helt klart, det er faktisk baksiden av skytterhuset på banen, og jeg sikter faktisk i sikker retning! Men topp spekulasjoner, og skolen jeg er ferdig med; bærer ingen nag.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 last opp film plx Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Hvordan scaler jeg bildene? :u Putter bildene i spoiler så lenge. Endret 15. november 2007 av Fredrik- Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Endret 16. november 2007 av villhoppe Lenke til kommentar
theclicker Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Noen som er glad i Russell Peters her? Jaa! Han er utrolig morsom! Endret 16. november 2007 av theclicker Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 http://www.mathjelpen.no/ Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) haha fy faen, hadde ikke blitt det samme på norsk Edit: fant denne på aftenposten her om dagen: Endret 16. november 2007 av Darx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg