Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.2 - Ingen post uten bilde!


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står det noen sted at det ikke er lov til å skrive uten bilde i denne tråden?

Det står som følger i førsteposten, der slikt pleier å stå:

 

Vennligst begrense quoting og prat til minimium....

På de to siste sidene var langt over halvparten av postene uten bilde. Da griper vi inn.

 

For og ikke få posten slettet av overivrige moderatorer poster jeg ett bilde:

Dette er ikke min yndlingstråd. Om brukere flest hadde ønsket prateposter her så hadde det vært greit for meg. Men det gjør de ikke. De ønsker seg morsomme bilder, diskusjon kan de ta på resten av forumet. Derfor rapporterer de tråden når det blir mer prat enn bilder. Men den diskusjonen kan vi ta et annet sted, vi har en egen kategori for tilbakemeldinger.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Jeg er dessverre for nerd til å synes den der er morsom. Den går ikke i Db, da hadde den trengt 5 b'er som faste fortegn. Den b'en som står der skulle stått på H-notelinjen, og ville da i så tilfelle vært en F. G-nøkkelen er malplassert, og noteverdiene stemmer ikke overens med taktarten. :shrug:

 

poofbp1.jpg

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar

Leste litt fra sakene om PirateBay på ITavisen nettopp, og leste at TPB vistnok driftet nettstedet Pedofil.se, så da måtte jeg av en eller annen grunn finne ut om det fantes en norsk side lignedne Pedofil.se (nei, jeg er ikke pedo, men tenkte at en slik side kunne være artig lesing slik som Vigrid sine sider :p ), og gjett hva slags reklame som dukket opp på Google når jeg søkte på det..

post-103196-1194899092_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...