Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.2 - Ingen post uten bilde!


Jarmo

Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Tipper eigaren er litt oppgitt for ikkje å ha lukka garasjeporten. :D

9593934[/snapback]

Jeg tror det kan ha vært en vannlekkasje fra et frosset rør i taket som har stått og vannet bilene i passe tempo samtidig som det har vært fryktelig kalt.

 

Denne derimot er jeg ikke så sikker på. Mulig det er hærverk (jevnlig vanning), eller spesielle værforhold (underkjølt tåke/regn) som har gjort det.

 

post-3851-1190989177_thumb.jpg

 

post-3851-1190989184_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne derimot er jeg ikke så sikker på. Mulig det er hærverk (jevnlig vanning), eller spesielle værforhold (underkjølt tåke/regn) som har gjort det.

9594060[/snapback]

 

Det er spesielle værforhold, ice storm kalles det, og det er sabla dyrt når sånt skjer,fordi det samler seg så mye is på strømledningene at de faller ned.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Tipper eigaren er litt oppgitt for ikkje å ha lukka garasjeporten. :D

9593934[/snapback]

Jeg tror det kan ha vært en vannlekkasje fra et frosset rør i taket som har stått og vannet bilene i passe tempo samtidig som det har vært fryktelig kalt.

 

Denne derimot er jeg ikke så sikker på. Mulig det er hærverk (jevnlig vanning), eller spesielle værforhold (underkjølt tåke/regn) som har gjort det.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-3851-1190989177_thumb.jpg

 

 

9594060[/snapback]

 

Det er faktisk helt ekte og skjer ved Lake Geneva i Sveits når pålandsvinnen er skikkelig kald:

 

ice-cars.JPG

 

 

flere bilder her: http://www.hoax-slayer.com/ice-storm-photos.shtml

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...