Fruktkake Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Hvorfor alle bildene på 500 kb og i bmp? 9437824[/snapback] De vises da som jpg her? Antar du reffererte til Armageddons inlegg. Og hva er reglene for nakenhet i tråden? Siden dahles inlegg ble godtatt. Endret 18. september 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Hvem er dette? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bill Gates? Bra post ^^ Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Problemet med tyskere er... ...at gamle stormaktsdager aldri kommer igjen... Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skal vi se hva vedkommende egentlig sier her: "Se her folkens!" Den er grei, vedkommende ber om oppmerksomhet til lappen sin. "Aller som bor i Sverdrupgata 24.B" Ser ut som Aller er en person som bor i Sverdrupgate 24.B. "Hvem som har vært inbrudd i boene 6 etg." Det finnes altså noe som heter boene i 6 etg. Kanskje mener vedkommende Boerne istede for boene? Altså så finnes det en gruppe Sør-Afrikanske Boere i 6. etasje som har hatt inbrudd. "Jeg har en overvåken kamera som sette i boene." Personen har et kamera som er overvåkent, ergo levende!? Dette kamera ser det ut til at peronen har festet på Boerne. "Jeg vil gi Dere en sjanser til å levere tilbake aller tingene som Dere har tatt" Ser ut som personen har opptak av tyvene mens de stjal fra Boerne. Men om kamerat var festet på Boerne så virker det snodi at de ikke gjorde noe for å stoppe inbrudded. Kanskje de sov? "Hvis inne tre dager jeg ikkke fikk tilbake tingene., jeg tar med kamera til politi" Nå skal vedkommende sitte inne i tre dager å vente på at noen kommer å gir han tingene til Boerne. Eller så tar han med sitt overvåkne kamera til politiet og viser de hvem som gjorde innbruddet. "Så vil dere inkalt av politi." Denne er også grei, gi meg tingen til Boerne, ellers blir det bråk med poitiet. "Jeg vet hvem du er ikke lek smart med meg. Desverre! Vedkommende synes altså det er synd at han/hun vet hvem tyven er fordi han/hun vil at tyven skal leke smart med vedkommende. "Med hilsen Leil.nNr. 15" Leilighet number 15 hilser. Interessant lapp, håper han/hun kommer til bunns i mysteriet om Boer innbruddet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Haha, bra tolkning Snerk! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Hvem er dette? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bill Gates? Bra post ^^ 9440410[/snapback] Nei, Barbie! :!: Fruktkake har servert en hel fruktsalat av hysteriske bilder. Takk Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Idg.se skriver om Medison, som selger en bærbar pc til 150 dollar: Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 En liten samling av en med lange staver, kinobillettabbe og sveitsisk plakat mot innvandring. Enjoy! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 IKKE quote bilder. Fjern eller [attactment] i innlegget du quoter er dere snill. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Håper dette er en ekte reklame. ^^ Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Bildene er visst døde... Endret 18. september 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Den med at den ungen vasker slangen var jo genial da Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Tetris? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Litt gøy, da .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Så dette da jeg var på senteret idag Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Endret 8. september 2007 av Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg