Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.2 - Ingen post uten bilde!


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konnis, vær så snill, les dette innlegget fra en som er litt smartere enn deg..
Fordi vi har en VG-bilde tråd

9364085[/snapback]

9371850[/snapback]

 

Har du et sosialt problem, som gjør deg uegnet til å være på internett der det finnes andre folk?!

Du klager å syter hver gang det kommer opp et bilde, men aldri ser vi det komme et bilde fra deg.

Overnevnte post kunne under tvil blitt godkjent om den hadde innehold noen svært morsomme bilder, hvilket den ikke gjorde.

 

VG-bildene til Konnis derimot var morsomme, og jeg dro på smilebåndet da jeg så dem. Gidder ikke å følge med i VG-bilde tråden, men glad for at de ble lagt her. Noe annet gjelder for dem som synes det er morsomt hver gang en journalist har glemt stor forbokstav i mellomnavn, eller en uheldig plassert reklame.

Samme for kattebilder, det finnes kattebilder som er morsomme, og det finnes de som hører til i kattebildetråden. Gjett hvem som gjerne kan komme i denne tråden også..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-30297-1188242207_thumb.png

 

post-30297-1188242323_thumb.jpg

post-30297-1188242388_thumb.png

(bricks to be shat)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-30297-1188242477_thumb.gif

Ånei, en animert gif!

Lenke til kommentar
Har du et sosialt problem, som gjør deg uegnet til å være på internett der det finnes andre folk?!

Du klager å syter hver gang det kommer opp et bilde, men aldri ser vi det komme et bilde fra deg.

9372715[/snapback]

Nei, jeg bare prøver å få hele verden til å tilpasse seg etter meg.

Det er en lang og hard kamp, men jeg skal aldri gi opp.

 

Her har du et bilde jeg regner med du virkelig liker.

Boob Test.. Sklir vel rett inn i humorgruppen til alle de andre bildene her inne.

post-34143-1188246883_thumb.jpg

 

lastet opp bildet og redigerte det inn, for de som aldri klarer å skru av referrer logging.

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Dakar, har bush fått kols av all sigarrøykinga.? Nei så trist! </ironi> :fun:

 

En lettere skremt torsk og den stolte og sultne fiskeren Anne-kath:

annesak3.jpg

- Mmmm, nam, nam, en torsk!

Anne-Kat__H_rland_122533h.jpg

Ahhhh... (*tørke seg om munnen*)

 

Redigert: Jeg måte trekke bildene og teksten nærmere hverandre for at ikke enkelte bare skal tenke koffert :p

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...