Admiral1 Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Det der er vel faktisk ekte? Veet at det er et sted i amerika som har sykt store trær. Med tuneller og hele pakka i seg. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Califronia, Redwoodtrærne der er SVÆRE. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) For spesielt interesserte: en.wikipedia.org/wiki/General_sherman_tree Endret 27. august 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Digga katte holderen, skulle festa en så på alle katter så det var lettere å fange dem når jeg vil ha kebab. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Hehe, det så jeg og. Da kan vi ta med dette bildet og: Legg merke til karen oppe til høyre. 9362731[/snapback] omg, lol *fortsette videre* Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Konnis, vær så snill, les dette innlegget fra en som er litt smartere enn deg..Fordi vi har en VG-bilde tråd 9364085[/snapback] 9371850[/snapback] Har du et sosialt problem, som gjør deg uegnet til å være på internett der det finnes andre folk?! Du klager å syter hver gang det kommer opp et bilde, men aldri ser vi det komme et bilde fra deg. Overnevnte post kunne under tvil blitt godkjent om den hadde innehold noen svært morsomme bilder, hvilket den ikke gjorde. VG-bildene til Konnis derimot var morsomme, og jeg dro på smilebåndet da jeg så dem. Gidder ikke å følge med i VG-bilde tråden, men glad for at de ble lagt her. Noe annet gjelder for dem som synes det er morsomt hver gang en journalist har glemt stor forbokstav i mellomnavn, eller en uheldig plassert reklame. Samme for kattebilder, det finnes kattebilder som er morsomme, og det finnes de som hører til i kattebildetråden. Gjett hvem som gjerne kan komme i denne tråden også.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (bricks to be shat) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ånei, en animert gif! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Har du et sosialt problem, som gjør deg uegnet til å være på internett der det finnes andre folk?! Du klager å syter hver gang det kommer opp et bilde, men aldri ser vi det komme et bilde fra deg. 9372715[/snapback] Nei, jeg bare prøver å få hele verden til å tilpasse seg etter meg. Det er en lang og hard kamp, men jeg skal aldri gi opp. Her har du et bilde jeg regner med du virkelig liker. Boob Test.. Sklir vel rett inn i humorgruppen til alle de andre bildene her inne. lastet opp bildet og redigerte det inn, for de som aldri klarer å skru av referrer logging. Endret 27. august 2007 av Steina Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Kan ikke se bildet, men får opp en ganske morsom melding. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Fra da jeg og noen kamerater lagde film Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Et bilde sier mer enn tusen ord. Hvor kan jeg finne filmen? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Jeg daua nesten. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Haha, C&H er utrolig bra. Litt bilder(noen er sikkert postet før): Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Her er filmen. Lyden har jeg lagd med CSS og Gmod elr noe. Utrolig stygg film^^ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Dakar, har bush fått kols av all sigarrøykinga.? Nei så trist! </ironi> En lettere skremt torsk og den stolte og sultne fiskeren Anne-kath: - Mmmm, nam, nam, en torsk! Ahhhh... (*tørke seg om munnen*) Redigert: Jeg måte trekke bildene og teksten nærmere hverandre for at ikke enkelte bare skal tenke koffert Endret 28. august 2007 av Simen1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Først så jeg ikke bildene, så da jeg så teksten "Ahhhh... (*tørke seg om munnen*)" løp fantasien løpsk. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Var i byen i går, så denne bussen med et snodig navn.. I en elexia reklame.. Hmm.. De har mye å tagge fortia.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg