Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har greie på dette? Er det sånn at den kan bare kontrolere lokale nettverket? eller hvordan fungerer dette?

Hørt at det er 2 deler, ene er selve trojanen og det andre er "admin" som kan gjøre forskjellige ting..

Kan noen her gi litt info om Subseven 7? =)

Takk for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker at jeg lekte litt med subseven for noen år siden. Det er en del, selve trojanen, som du må kjøre på den PC-en du vil kontrollere. Så har man "admin"-programmet som brukes til å kontrollere infiserte PC-er. "Problemet" med subseven nå til dags er at de aller fleste antivirusprogrammer vil snappe opp denne trojanen før man får kjørt den på PC-en, og i tillegg er flesteparten av folk beskyttet mot tilkoblinger via internett enten gjennom brannmur i routeren, brannmur på PC-en eller en router som benytter seg av NAT. Den største "nytten" av subseven i dag er vel for å tulle med kompiser når man er i et LAN.

Lenke til kommentar
Husker at jeg lekte litt med subseven for noen år siden. Det er en del, selve trojanen, som du må kjøre på den PC-en du vil kontrollere. Så har man "admin"-programmet som brukes til å kontrollere infiserte PC-er. "Problemet" med subseven nå til dags er at de aller fleste antivirusprogrammer vil snappe opp denne trojanen før man får kjørt den på PC-en, og i tillegg er flesteparten av folk beskyttet mot tilkoblinger via internett enten gjennom brannmur i routeren, brannmur på PC-en eller en router som benytter seg av NAT. Den største "nytten" av subseven i dag er vel for å tulle med kompiser når man er i et LAN.

7614912[/snapback]

Okei=D Det var det jeg tenkte på, tulle med noen av kompisa mine på lan, de har ikke så stor greie på data, så.. =) Men hvor får jeg tak i dette? =) har lagt deg til på msn =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...