Need Help Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Noen som har greie på dette? Er det sånn at den kan bare kontrolere lokale nettverket? eller hvordan fungerer dette? Hørt at det er 2 deler, ene er selve trojanen og det andre er "admin" som kan gjøre forskjellige ting.. Kan noen her gi litt info om Subseven 7? =) Takk for svar Lenke til kommentar
eught Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Husker at jeg lekte litt med subseven for noen år siden. Det er en del, selve trojanen, som du må kjøre på den PC-en du vil kontrollere. Så har man "admin"-programmet som brukes til å kontrollere infiserte PC-er. "Problemet" med subseven nå til dags er at de aller fleste antivirusprogrammer vil snappe opp denne trojanen før man får kjørt den på PC-en, og i tillegg er flesteparten av folk beskyttet mot tilkoblinger via internett enten gjennom brannmur i routeren, brannmur på PC-en eller en router som benytter seg av NAT. Den største "nytten" av subseven i dag er vel for å tulle med kompiser når man er i et LAN. Lenke til kommentar
Need Help Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Husker at jeg lekte litt med subseven for noen år siden. Det er en del, selve trojanen, som du må kjøre på den PC-en du vil kontrollere. Så har man "admin"-programmet som brukes til å kontrollere infiserte PC-er. "Problemet" med subseven nå til dags er at de aller fleste antivirusprogrammer vil snappe opp denne trojanen før man får kjørt den på PC-en, og i tillegg er flesteparten av folk beskyttet mot tilkoblinger via internett enten gjennom brannmur i routeren, brannmur på PC-en eller en router som benytter seg av NAT. Den største "nytten" av subseven i dag er vel for å tulle med kompiser når man er i et LAN. 7614912[/snapback] Okei=D Det var det jeg tenkte på, tulle med noen av kompisa mine på lan, de har ikke så stor greie på data, så.. =) Men hvor får jeg tak i dette? =) har lagt deg til på msn =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå