filifjonk Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Noen som vet hvorfor printere som har stått en stund plutselig ikke vil skrive ut noenting? Det hjelper ikke å skifte blekk, det kommer bare blanke ark ut, selv om det høres ut som om den "skriver". Dette har jeg opplevd med flere printere, ikke bare min egen. Noen som vet hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
jokkejokke Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Har /(har hatt) det samme problembet innimellom. Hvis jeg slår av printeren, slår den på igjen og venter et par minutter bruker det å ordne seg igjen. Mvet ikke årsaken til problemet Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Noen som vet hvorfor printere som har stått en stund plutselig ikke vil skrive ut noenting? Blekk som er igjen i dysene kan tørke og tette dysene. Kan være at en rens kan fikse problemet (mulig du finner denne i skriverens programvare). Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Noen blekkskrivere har dysene i selve patronene, når man da bytter patroner så byttes dyser også. Men hos deg så høres det ut som om dysene er separate i forhold til selve patroenene og at dysene har tørlet inn. Se etter om det er en renseprosess i driverprogramvaren til skriveren eller i menyer vet å trykke på knapper. LEs brukerveiledning. Hvis det ikke hjelper så ville jeg forhørt meg med verksted om hva det vil koste å fikse. Alternativt å kjøpe ny skriver. PS, viktig at en blekkmaskin har litt jevnlig trafikk på seg. Kjør ut ett ark med ett lite bilde og ett par linjer tekst på en gang i uka eller senest annenhver uke. Dette kan forhindre inntørking av dyser som medfører slike symptomer. Lenke til kommentar
orjan76 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har selv hatt et lignende problem, se link, uten at jeg kan komme med forslag til løsning. Jeg kasserte i alle fall min, og fikk en ny positiv hverdag (med en skriver som virket... ). Mitt problem hadde nok ikke med skriverdysene å gjøre, så lenge den kunne kopiere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå