tfw Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) skal kjøpe meg nye høytalere. for mitt gamle Panasonic anlegg på 6 år. ble høytalerne sprengt etter jeg fikk nytt lydkort i pc'n så tenke jeg å kjøpe, Creative Inspire T3100, 2.1 Høyttaler system, 2X6W + 17W sub, Retail og så lurer jeg på om DENNE er å anbefale til prisen? søskenbarnet mitt har et slikt. jeg synes det var god lyd og god bass. er det å anbefale? siden jeg ikke har så god råd akkurat nå. =) hva er forskjellen på DENNE og DENNE Endret 31. desember 2006 av tfw Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Tja, du får det du betaler for. Det har verken god lyd eller god bass. Lenke til kommentar
cRave Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Du får neppe god lyd for 300 kr.. Sorry mac :/ Lenke til kommentar
tfw Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 haha der dreit du ddeg. kjøpte jo det. det var bra kyd i de skal jeg si. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jaja hvis du syns de er bra er du vertfall ikke kresen. Men det er fint du liker de da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå