Gå til innhold

Vista - hvordan endre location på brukermappe?

Anbefalte innlegg

Jeg blir ikke klok på hvordan jeg endrer plasseringen til c\users\mitt brukernavn.

Er en nødt til å bruke de standardmappene for documents, links, music, pictures osv? Skulle gjerne ha endret på plasseringen til de mappene under favourite links i venstre kolonne i mappen.

Det virker veldig tungvindt og måtte høyreklikke på hver mappe under: c\:users\mitt bruker navn, istedenfor å kun endre plassering av \mitt brukernavn\

Se på bildet, hvorfor kommer ikke hele innholdet frem fra mappen "mitt brukernavn", det er mye mer i denne mappen.

Håper noen skjønner hvor jeg vil og kan hjelpe.

post-28029-1167585553_thumb.jpg

Endret av skjesp
Videoannonse
Annonse
Det skulle vel ikke være dette du er ute etter?

7614715[/snapback]

Jeg har sett den og den er ikke til hjelp for alt. Den forklarer hvordan jeg endrer filbanen i innholdet i mappen \mitt brukernavn\, ikke selve mappen.

Se på bilder, her er mappen "mitt brukernavn" valgt, den inneholder mye mer en det som er vist. Det er kun de default-mappene som kommer frem.

Det skulle vel ikke være dette du er ute etter?

7614715[/snapback]

Jeg har sett den og den er ikke til hjelp for alt. Den forklarer hvordan jeg endrer filbanen i innholdet i mappen \mitt brukernavn\, ikke selve mappen.

Se på bilder, her er mappen "mitt brukernavn" valgt, den inneholder mye mer en det som er vist. Det er kun de default-mappene som kommer frem.

7614809[/snapback]

Da kan jeg nok ikke hjelpe sånn på stående fot, men bare kommentere (som i Windows XP) at det er de forskjellige undermappene som mine dokumenter osv som det strengt tatt er nødvendig å flytte, resten vil typisk ha en sterk tilknytning til Windows-installasjonen og kan godt ligge på systemdisken. Det eneste jeg vet om at man bør være påpasselig med er offlinefilen til Outlook, den kan man med fordel spesifisere hvor skal ligge. Men, jeg er redd dette ikke hjalp deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...