samari Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Avast eller AVG? Disse har jeg blitt anbefallt. Men hvilket krever minst ressurser "idle/protecting"? Og hvor mye dårligere beskytelse gir disse i forhold til et ikke gratis feks NOD eller NIS? På forhånd takk Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Eg bruker avast og er storfornyd med det... Men prøv ut og sjå kva som passer deg.. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) AVG skal visst være best, selv om Avast sikker vil fungere og. Link til AVG Free Og hvor mye dårligere beskytelse gir disse i forhold til et ikke gratis feks NOD eller NIS? Får du virus er du som regel skyld i det selv. AVG gir helt kurant beskyttelse mot virus, selv om trolig NOD er bedre. Endret 31. desember 2006 av O.J Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg bruker AVG 7.5. Har ikke hatt no problemer med det så det funker mere en bra nok her. -Godt Nyttår!- Lenke til kommentar
O.J Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Bruker AVG Free her og. har aldri problemer med virus. Forrige gang jeg hadde virus var vel når jeg lastet ned en tvilsom crack til Call of Duty fra en side. *lesson learned* Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Vi har ørtenhundrede og ørten tråder om gratis AVP, vennligst bruk søkefunksjon i forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg