Gå til innhold

Creative Zen M tråden! LES REGLENE!

tfw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min Zen Vision: M ankom Hamar for 4 minutter siden, så da får jeg den i morgen.

Har nestet ventet en uke though :/

7734678[/snapback]

HAHA

sånn går det når du bestiller fra komplett ^_^

7734955[/snapback]

Hmh.. Når jeg bestiller fra komplett tar det alltid bare 3 dager! Men alt kommer vel ann på hvor i landet man er plassert..

Lenke til kommentar

Jo da, det ville som regel ha tatt 3 dager.

Men jeg bestilte på torsdag, på lørdag fikk jeg mail om at den var på lageret elns. Også må jeg jo vente til mandag før den i det hele tatt blir sendt. Så hadde jeg bestilt f.eks: søndag eller mandag så hadde det ikke tatt mer enn 3 dager.

Lenke til kommentar
Har et spørsmål...Er det noen som har prøvd å oppdatere Creativen sin?? Klikka spilleren eller no?

7614830[/snapback]

det skjedde med min :( lasta ned nyeste versjon fra creative.com, og fulgte bruksanvisningen, og nå sitter jeg her med en fersk mp3-spiller uten OS :( tror dere komplett gidder å gi meg en ny/reparere? fortsatt ikke fått svar fra creative.

var jeg deg ville jeg ikke oppdatert den, den er bra nok som den er :thumbup:

hvis du ikke klarer å oppdatere den selv, og ender opp som min, kommer du til å angre fælt ;)

Lenke til kommentar

khaffner: Prøv å holde inne på-knappen og trykke på reset knappen mens du holder den inne. Da skal du komme til recovery mode eller noe sånt (hvis jeg husker riktig). Trykk på slett firmware, og så legg det inn på nytt, eventuelt en annen versjon.

Hvis dette ikke virker, og du ikke får fikset den, har du krav på ny.

Hvilken versjon prøvde du på? Jeg kjører 1.61, riktignok amerikansk da, fordi jeg har hørt at det skal være en sperregrense på lyden på den europeiske.

Lenke til kommentar
khaffner: Prøv å holde inne på-knappen og trykke på reset knappen mens du holder den inne. Da skal du komme til recovery mode eller noe sånt (hvis jeg husker riktig). Trykk på slett firmware, og så legg det inn på nytt, eventuelt en annen versjon.

Hvis dette ikke virker, og du ikke får fikset den, har du krav på ny.

Hvilken versjon prøvde du på? Jeg kjører 1.61, riktignok amerikansk da, fordi jeg har hørt at det skal være en sperregrense på lyden på den europeiske.

7738604[/snapback]

den bare gjennopbygger. det kom ikke i noe recovery. hva gjør jeg? jeg vil ikke bli plaget med min og må sende den inn heller da.

Lenke til kommentar

Hvis du gjør dette skal den komme i recovery mode:

- Når spilleren er av, hold inne på-bryteren

- Når du ser logoen, trykk på reset knappen på bunnen av spilleren med en binders eller lignende og slipp med en gang.

- Slipp på-bryteren.

Da får du opp fire valg:

- Clean Up

- Format All

- Reload Firmware

- Reboot

Jeg ville prøvd "Reload Firmware" først og lagt inn ny firmware. Hvis ikke det virker kan du prøve de andre valgene.

Siden det ser ut som du ikke får det til, og siden firmware tydligvis ikke virker på spilleren din, kan det være noe galt med den. Hvis du ikke får til noe, så får du sende den tilbake og få ny. Det bør gå greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...