Gå til innhold

Creative Zen M tråden! LES REGLENE!

tfw

Anbefalte innlegg

Jeg ville blitt svært takknemlig om noen kunne bry seg med å laste opp den nyeste Vision:M 30GB-firmwaren et sted, og linke i denne tråden, da nedlastningen går kraftig ned i fart og stopper etter kort tid.

Den jeg er ute etter har versjonsnummer 1.61.xx.

Link til annen side hvor denne finnes, tas også imot. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var ute etter noen som hadde lastet den ned selv, som kunne laste den opp på et mirror, fordi Creatives server ikke fungerer skikkelig men min linje for tiden. Antagelig et serverrelatert problem, men fikk tilsendt fra en kamerat nå. :)

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
Jeg var ute etter noen som hadde lastet den ned selv, som kunne laste den opp på et mirror, fordi Creatives server ikke fungerer skikkelig men min linje for tiden. Antagelig et serverrelatert problem, men fikk tilsendt fra en kamerat nå. :)

7712442[/snapback]

hva med å laste den opp slik at alle vi anrdre kan få den da?

stopper opp når man laster ned fra creative.

Endret av tfw
Lenke til kommentar

Det eneste jeg finner er en holder som dette eller dette.

Ved dessverre ikke om det finnes det du leter etter.

7710157[/snapback]

Kun sånt jeg har funnet også :/ dritt at iPod er så populert i forhold til Creative, til iPod får du alt mulig. Men får kjøpe meg holder, lader og diverse seperat og lage meg det jeg trenger da :dremel:

Kan jeg bruke vanlig sigarettenner - usb lader som du får f.eks. på komplett? Ser en har gitt dårlig tilbakemelding på siden..

Lenke til kommentar

7712888[/snapback]

Beklager, var ikke klar over at det var andre som hadde problemet.

Vent litt, så skal jeg laste den opp et sted. :)

Lenke til kommentar

7712888[/snapback]

Beklager, var ikke klar over at det var andre som hadde problemet.

Vent litt, så skal jeg laste den opp et sted. :)

7713346[/snapback]

Høres bra ut :D

Lenke til kommentar

Jeg fikk min mp3 Creative z for få dager siden :) Gledet meg lenge, og har i ventetiden lest meg frem på nrk.no sine podkast sider at man måtte laste ned et program - enten itunes/juice eller winamp (eller velge ut i fra en liste). Jeg valgte itunes - og var lykkelig helt til jeg skulle overføre et par lydbøker som ikke ville legge seg i biblioteket i windows media p som igjen førte det over til creative. Jeg hadde ikke engang tenkt på instalere det som fulgte med på cd....

Ymse radiopgrammer som jeg abonerer på gikk det helt smertefritt med, og de nyeste lydbøkene (som jeg da rippet rett til windows media player). Etter mye om og men fant jeg til slutt at filenen som jeg ikke fikk over fra itunes var i feil filformat - det var iallefall beskjeden jeg fikk tilslutt.

Nå sitter jeg her og har slettet itunes, forsøkt meg på juice og winamp - slettet igjen og har installert cdrom som fulgte med, og tenkte at der er det nok et slkt program som jeg kan abonere et podkast program med.. Audible manager... creative media source... men jeg ser ingen tegn til url adresser der...

Nå er jeg rådvill -

Er ITUNES kun for apple/ipod mp3 spillere ?

Jeg vil benytte meg av tilbudet nrk.no har til å se siste nyhetssendinger på min mp3 spiller - og nrk skriver at man da må ha et eget program - (som de jeg har nevnt over her) - men hva er best ?

Jeg forsøkte med juce - fikk dagsrevyen i feed - i mp4. format - men det ville heller ikke over til spilleren min - feil format da også.

Kan noen her gi en kort forklaring på hvordan og hva jeg trenger / ikke trenger / får å få sett video/film/nrk's nyhetssendinger til min creative spiller ? ?

Lenke til kommentar

Jeg beklager at jeg ikke har fått lastet den opp enda, men, som sikkert noen har fått med seg, så har endel nettleverandører problemer med utenlandsforbindelsene, noe som gjør at det er vanskelig å laste både opp og ned. Home.no-ftp-en min takler ikke mer enn 10MB, og firmwaren er på 15. Om det skulle være noen som trenger 1.61.xx eller 1.51.xx, kan man alltids legge meg til på Messenger eller noe slikt.

Selv kjører jeg 1.51.xx fordi 1.61.xx har noen bugs, og jeg overlever uten FM-opptak.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...