jungl Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 med wmp 11 kan du endre flere sanger på en gang. hvis de er av samme artist såklart. tar uansett ikke lang tid 7672773[/snapback] Det går an i Creative Media Source og Maker alle de sangene du vil endre navn på, også høyreklikker du og velger "edit Artist" 7673189[/snapback] Hos meg kommer ikke <unknown> mappa opp i media source. Kommer opp i media player 11, men der kan jeg ikke edite. Dette burde gå an å gjøre i selve spilleren. Sløvt av Creative! Lenke til kommentar
jungl Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Forøvrig er dette stort sett en fantastisk mp3-spiller! Kjøpte den for 3 måneder siden og har brukt den 2-3timer hver dag, uten problem. En ting som irriterer meg litt er den dingsen man må plugge inn for å kunne lade opp, koble til usb og out. Blir garantert å miste den en dag og jeg må lete etter den hele tiden Lenke til kommentar
tfw Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Ike noe poblem hvis du holder det ryddig. og lar usb kabeln stå i pc'n hele tiden med den "dingsen" på usb kabeln hele tiden. slik har jeg det. msinter den ikke da;D Lenke til kommentar
jungl Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Hehe, men holde det ryddig er ikke så lett. Dessuten må man jo flytte på den hvis man skal lade opp spilleren med standard lader (som går MYE raskere) og koble den til tv, stereo, bil. Endret 10. januar 2007 av jungl Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hos meg kommer ikke <unknown> mappa opp i media source. Kommer opp i media player 11, men der kan jeg ikke edite. Dette burde gå an å gjøre i selve spilleren. Sløvt av Creative! 7694456[/snapback] Enig i at det hadde vært kjekt å kunne redigere ID-tags rett på spilleren, men det spørs om det ikke er begrensninger i operativsystemet som gjør dette. Såvidt jeg vet er det vel ikke mange MP3-spillere som har denne funksjonen uansett. Angående videokabelen, så poster jeg nok en gang denne linken: Liten oversikt over videokabler Har selv forsøkt en kabel som hører til en Phillips portabel DVD-spiller, den fungerte supert. Synd at produsenter bruker så vidt forskjellige pinouts på kablene, men. Kan hende en sparer endel penger på å velge en kabel ment for noe annet, enn å kjøpe fra Creative. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) ingen som vet om en norsk side der jeg får kjøpt kabeln? HAHA. jeg fant jeg fant Videokabel til zen v:m Endret 10. januar 2007 av tfw Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvor bestiller dere invisible shield? Synes noen sa dere betalte 100 kr inkl frakt, og det hørtes jo fint ut Har forøvrig klart å ripe opp skjermen min ganske bra allerede... er det noen måte å få "fikset" dette på? Synes jeg kan huske man fikk kjøpt noe greier til mobilen du kan smøre på for å "glatte ut" skjermen.. Lenke til kommentar
jungl Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Vil denne funke med vision:m? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=392506 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg klarer ikke å få innstallert! Har windows media player 11 men den klarer ikke oppdatere driver. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Vil denne funke med vision:m? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=392506 7696997[/snapback] Kasetten vil nok funke ja, men tror ikke laderen er så lur å bruke. Nermeste den kom var 4.5V, creativen kjører 5V. Uansett, greiere å kjøpe FM-sender til overføring til bilstereo ihvertfall. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jess! Nå koblet den til! Måtte laste ned WMP11 beta 2 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har da nettopp bestilt min Zen Vision:M 30GB og skjermbeskytter fra komplett.no Gleder meg mer enn en unge før gleder seg før juleaften. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Den skjermbeskyttelsen er det samme som den som allerede er paa spilleren... saa det er ingen vits med den har jeg hoert. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Men den som er med spilleren er det an liten "bruksanvising" på. Eller? [Edit] Lage en avatar jeg også. 130 x 130 px .jpg Endret 11. januar 2007 av deagle commander Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Fikk min grønne idag, nydelig Holder på å legge inn video, men programmet SUPER. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg har et seriøst problem med min! I dag, da jeg tok opp mp3-en min fra lommen, tok jeg av tastelåsen, og skjermen slo seg på... MEN, hva ser jeg? Skjermen er HELT på trynet! Kjempelyst, små striper av hvitt som gikk annenhver. Det verste er at det bare skjedde, uten at jeg rørte den i det hele. Den bare lå i lomma, og jeg dunka ikke borti noe i det hele tatt. Noen har hvert borti dette? Jeg er skikkelig provosert...! Lenke til kommentar
tfw Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Fikk min grønne idag, nydelig Holder på å legge inn video, men programmet SUPER. 7701975[/snapback] Nice, hvor kjøpte du den, og pirs? Lenke til kommentar
tfw Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 MEN, hva ser jeg? Skjermen er HELT på trynet! Kjempelyst, små striper av hvitt som gikk annenhver. 7702246[/snapback] kan du forklare litt bedre er du snill? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Kjøpte min på psdata.no 2095,- og en skinnvenske Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg har også en Zen Vision:M, helt genial mp3-spiller! Men for ca. en uke siden oppsto det et problem; spilleren begynte å henge seg opp. Den bare stoppet opp midt i en sang. Jeg la øret inntil spilleren, og hørte at harddisken hakket. Noen andre som har hatt det samme problemet, og eventuelt hva har dere gjort med det? Kjøpte den i mai, så jeg får det vel på garantien hvis det er noe alvorlig galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå