Gå til innhold

Creative Zen M tråden! LES REGLENE!

tfw

Anbefalte innlegg

med wmp 11 kan du endre flere sanger på en gang. hvis de er av samme artist såklart.

tar uansett ikke lang tid

7672773[/snapback]

Det går an i Creative Media Source og :thumbup:

Maker alle de sangene du vil endre navn på, også høyreklikker du og velger "edit Artist"

7673189[/snapback]

Hos meg kommer ikke <unknown> mappa opp i media source. Kommer opp i media player 11, men der kan jeg ikke edite. Dette burde gå an å gjøre i selve spilleren. Sløvt av Creative!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig er dette stort sett en fantastisk mp3-spiller! Kjøpte den for 3 måneder siden og har brukt den 2-3timer hver dag, uten problem.

En ting som irriterer meg litt er den dingsen man må plugge inn for å kunne lade opp, koble til usb og out. Blir garantert å miste den en dag og jeg må lete etter den hele tiden ;)

Lenke til kommentar

Hehe, men holde det ryddig er ikke så lett.

Dessuten må man jo flytte på den hvis man skal lade opp spilleren med standard lader (som går MYE raskere) og koble den til tv, stereo, bil.

Endret av jungl
Lenke til kommentar
Hos meg kommer ikke <unknown> mappa opp i media source. Kommer opp i media player 11, men der kan jeg ikke edite. Dette burde gå an å gjøre i selve spilleren. Sløvt av Creative!

7694456[/snapback]

Enig i at det hadde vært kjekt å kunne redigere ID-tags rett på spilleren, men det spørs om det ikke er begrensninger i operativsystemet som gjør dette. Såvidt jeg vet er det vel ikke mange MP3-spillere som har denne funksjonen uansett.

Angående videokabelen, så poster jeg nok en gang denne linken:

Liten oversikt over videokabler

Har selv forsøkt en kabel som hører til en Phillips portabel DVD-spiller, den fungerte supert. Synd at produsenter bruker så vidt forskjellige pinouts på kablene, men. Kan hende en sparer endel penger på å velge en kabel ment for noe annet, enn å kjøpe fra Creative.

Lenke til kommentar

Hvor bestiller dere invisible shield? Synes noen sa dere betalte 100 kr inkl frakt, og det hørtes jo fint ut :)

Har forøvrig klart å ripe opp skjermen min ganske bra allerede... er det noen måte å få "fikset" dette på? Synes jeg kan huske man fikk kjøpt noe greier til mobilen du kan smøre på for å "glatte ut" skjermen..

Lenke til kommentar

Jeg har et seriøst problem med min!

I dag, da jeg tok opp mp3-en min fra lommen, tok jeg av tastelåsen, og skjermen slo seg på...

MEN, hva ser jeg? Skjermen er HELT på trynet! Kjempelyst, små striper av hvitt som gikk annenhver.

Det verste er at det bare skjedde, uten at jeg rørte den i det hele. Den bare lå i lomma, og jeg dunka ikke borti noe i det hele tatt.

Noen har hvert borti dette? Jeg er skikkelig provosert...!

Lenke til kommentar

Jeg har også en Zen Vision:M, helt genial mp3-spiller!

Men for ca. en uke siden oppsto det et problem; spilleren begynte å henge seg opp. Den bare stoppet opp midt i en sang. Jeg la øret inntil spilleren, og hørte at harddisken hakket.

Noen andre som har hatt det samme problemet, og eventuelt hva har dere gjort med det? Kjøpte den i mai, så jeg får det vel på garantien hvis det er noe alvorlig galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...