............... Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 hvorfor er den så tykk i for hold til iPod? Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Fordi den er über vel. 7668486[/snapback] ååjjaaa Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Neida, det er ikke godt å si. Ipod nano er jo veldig mye tynnere, men den har heller ikke samme lagringskapasiteten. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Eneste minus med det er at det tar litt tid å sette det ordentlig på, så det ikke kommer bobler og slik under der. 7665713[/snapback] Om de ikke er altfor store, forsvinner de etter omtrent en uke. Gjelder Insvisible Shield og Best Skin Ever, såvidt jeg har fått med meg. Sistnevnte er endel billigere, i praksis er det så godt som det samme. Endret 7. januar 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 En liten ting jeg lurer paa. Jeg la inn litt musikk i gaar, og musikkspilleren funker kjempebra. Men jeg har fatt en artist som <unknown>, der det ligger haugevis av musikk. Saa er det en mulighet for aa faa fikset dette i programmet som fulgte med, eller maa jeg inn aa endre navnet paa hver sang? Lenke til kommentar
tfw Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 du må endre på hver sang Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Helvete. Det er veldig dumt for min del, siden det er over 40 sanger som staar som <unknown>. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 med wmp 11 kan du endre flere sanger på en gang. hvis de er av samme artist såklart. tar uansett ikke lang tid Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 med wmp 11 kan du endre flere sanger på en gang. hvis de er av samme artist såklart. tar uansett ikke lang tid 7672773[/snapback] Det går an i Creative Media Source og Maker alle de sangene du vil endre navn på, også høyreklikker du og velger "edit Artist" Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Følger jo med et sånt Tag finder program også...så det ikke før i dag....Det er under Creative Media toolbox! Du finner det hvis du har lastet ned alt som fulgte av programvarer! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 har ikke lest gjennom tråden, så jeg bare spør..har bestilt en ny ipod nano nå..å jeg lurer på som denne trådstarteren til sin creative..går det an å laste ned themes til ipod nano gjennom itunes? har ikke fått den enda så jeg vet ikke om noen funksjoner Lenke til kommentar
tfw Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 har ikke lest gjennom tråden, så jeg bare spør..har bestilt en ny ipod nano nå..å jeg lurer på som denne trådstarteren til sin creative..går det an å laste ned themes til ipod nano gjennom itunes? har ikke fått den enda så jeg vet ikke om noen funksjoner 7676403[/snapback] er ikke sikker. for jeg vet ikke om det finners til creative enda heller Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Har litt problemer med å koble den til den bærbare.. dessuten er det en død pixel på skjermen. hva gjør jeg med det? Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 hmm blir vel nødt å sende inn it creative så du får en ny? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Skal ringe å spørre om det. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Får man egentlig en ny spiller p.g.a. en enkelt død piksel? Grensen for LCD-skjermer for PC er vel tre, men det skader ikke å høre med Creative. Endret 9. januar 2007 av Dradd Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nå har jeg nettopp kjøpt den og da skal jeg faen ikke ha en død pixel på skjermen! Det blir for dumt! Lenke til kommentar
intheass Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Da har jeg bestilt 60 GB versjonen, gleder meg til den dukker opp i postkassa Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Grattis.. har 30 gb.. men herlig spiller det og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå