Gå til innhold

Creative Zen M tråden! LES REGLENE!

tfw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste minus med det er at det tar litt tid å sette det ordentlig på, så det ikke kommer bobler og slik under der.

7665713[/snapback]

Om de ikke er altfor store, forsvinner de etter omtrent en uke. :)

Gjelder Insvisible Shield og Best Skin Ever, såvidt jeg har fått med meg. Sistnevnte er endel billigere, i praksis er det så godt som det samme.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar

En liten ting jeg lurer paa. Jeg la inn litt musikk i gaar, og musikkspilleren funker kjempebra. Men jeg har fatt en artist som <unknown>, der det ligger haugevis av musikk. Saa er det en mulighet for aa faa fikset dette i programmet som fulgte med, eller maa jeg inn aa endre navnet paa hver sang?

Lenke til kommentar

har ikke lest gjennom tråden, så jeg bare spør..har bestilt en ny ipod nano nå..å jeg lurer på som denne trådstarteren til sin creative..går det an å laste ned themes til ipod nano gjennom itunes? har ikke fått den enda så jeg vet ikke om noen funksjoner

Lenke til kommentar
har ikke lest gjennom tråden, så jeg bare spør..har bestilt en ny ipod nano nå..å jeg lurer på som denne trådstarteren til sin creative..går det an å laste ned themes til ipod nano gjennom itunes? har ikke fått den enda så jeg vet ikke om noen funksjoner

7676403[/snapback]

er ikke sikker. for jeg vet ikke om det finners til creative enda heller :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...