detvarvondtdet Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ble utrolig skuffet over min vision M. Syntes navigeringen med spoling og bytte av sanger er helt på trynet. Radio mottakeren er også særs svak syntes jeg. Etter at jeg hadde brukt den i ca 4 uker hang "tastelåsen" seg opp og jeg fikk ikke skrudd den av eller brukt den overhodet.. Like greit da jeg bare hevet kjøpet og fikk igjen pengene.. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hadde wmp11... det var problemet når jeg skulle sortere musikk og legge til informasjon og bilder til mp3 filene... uansett hvilket program jeg benyttet faktisk. Først når jeg formaterte maskina og brukte wmp10 igjen, så funka det som en drøm... Synd egentlig... Wmp11 var mye stiligere... Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Er det noen som vet om det finnes en måte å få undertekster på filmer på zen vision m? Jeg har prøvd å legge inn .sub og .srt filer men det fungerte, ikke overraskende, dårlig. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Må nok benytte et program som setter teksten direkte inn i videofilen, dessverre. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=829370 Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Har et problem med min Creative Zen Extra 30GB. Det virker som om kontakten hvor jeg plugger inn minijacken har utvidet seg, og den eneste måten å få lyd på, er å holde fast i minijacken og føre den mot en av sidene, ganske hardt og samtidig holde den der, noe som ikke er den enkleste måten i verden å høreb på musikk fra en MP3spiller. Det er lenge siden jeg kjøpte den, garantien er nok utgått for år og dag siden, ikke husker jeg hvor jeg kjøpte den hen heller. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Virker litt kjedelig å la 30GB med mp3spiller bare ligge å støve ned i et hjørne også... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 kan være pluggen på headsette/ørepluggene som er ødelagt. det var det på min. bytta til et annet headsett. funket da Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 er det mange her som har hatt sånn flaks som meg? la meg fortelle: jeg kjøper den første creativen, creativeZen Micro, for 2000 eller noe. den har 2 års garanti. etter 1 år og 364 dager blir den ødelagd, så jeg får en crativeZen MicrPhoto, som kostet 1500. så jeg fikk igjen 500 kroner+ at jeg fikk en bedre spiller! kjenner flere som har hatt samma flaksen. er mange her? (håper den jeg har nå blir ødelagt snart ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 1915, dessverre. Trodde det først og brukte 700 på nye headphones. Litt irritert da jeg fant ut at det ikke hjalp. Særlig fordi headphonene jeg hadde da var ganske gode, dyre og nye Lenke til kommentar
1915 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det viste jeg ikke siden du ikke nevnte det. da er det nokk feil med spilleren ja. du kan jo prøve å få sendt den inn ? hvor kjøpte du den da ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja, jeg vet jeg ikke nevnte det. Aner ikke hvor jeg kjøpte den. Det er noen år siden, for å si det sånn Jeg tror ikke jeg har kvittering eller noe på den lenger. Jeg bare fant den liggende oppå en høyttaler nedstøva i ei hylle nå når jeg var hjemme en tur for å passe småsøsken Lenke til kommentar
baby-b Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Noen som har erfaring med å sette inn større harddisk på Vision:M'en? Er det i det hele tatt mulig? Hadde vert morsomt å satt inn en skikkelig stor disk... Lenke til kommentar
unicus Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 er det mange her som har hatt sånn flaks som meg? la meg fortelle: jeg kjøper den første creativen, creativeZen Micro, for 2000 eller noe. den har 2 års garanti. etter 1 år og 364 dager blir den ødelagd, så jeg får en crativeZen MicrPhoto, som kostet 1500. så jeg fikk igjen 500 kroner+ at jeg fikk en bedre spiller! kjenner flere som har hatt samma flaksen. er mange her? (håper den jeg har nå blir ødelagt snart ) 9556658[/snapback] Jeg fikk to nye zen micro spillere. Første gikk minjacken ad dundas på, andre funka ikke radioen på. Den tredje har jeg nå hatt i flere år og fungerer fortsatt fint Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hva er den hvite dingsen? Lenke til kommentar
baby-b Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Hva er den hvite dingsen? 9628003[/snapback] " " Endret 3. oktober 2007 av baby-b Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hva er den hvite dingsen? 9628003[/snapback] Det er sånn utgang til tv, strøm og usb Ikke noe man trenger å ha på hele tida Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Noen mulighet for å slå skjermen mens den lader? Zen vision, 30 GB Endret 7. oktober 2007 av chokke Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen mulighet for å slå skjermen mens den lader?Zen vision, 30 GB 9660243[/snapback] Du kan slå skjermen ja Men seriøst, mener du om man kan slå skjermen av eller på når man lader? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen mulighet for å slå av skjermen mens den lader? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå