Gå til innhold

Creative Zen M tråden! LES REGLENE!


tfw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har litt problemer med en Zen V Plus 4 GB.

 

I det siste har den pleid å plutselig fryse seg fast. Det er umulig å gjøre noe på den i det hele tatt, lyden skrur seg av, spilleren dør, men bildet vises helt til batteriet tømmes... Har oppgradert software, men kommer fortsatt, bare ikke like ofte... Hva er grunnen?;S

Lenke til kommentar
Har litt problemer med en Zen V Plus 4 GB.

 

I det siste har den pleid å plutselig fryse seg fast. Det er umulig å gjøre noe på den i det hele tatt, lyden skrur seg av, spilleren dør, men bildet vises helt til batteriet tømmes... Har oppgradert software, men kommer fortsatt, bare ikke like ofte... Hva er grunnen?;S

9308779[/snapback]

kompis av meg har samme problemet. produksjonsfeil!

 

Om det er under bruk, kan det være mulig at det er musikkfilene som gjør det. Noen på forumet har hatt problemer med en Zen V når det ble byttet mellom sanger av forskjellige format.

9308824[/snapback]

nei. det er det ikke. er produksjonsfeil

Endret av 1915
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min første Zen Vision:M med en gang den var tilgjengelig på komplett.no. Det var vel rundt januar 06.

 

Fikk den i hus, ladet opp, alt fungerte. Perfekt lyd og bilde.

 

MEN min buffret hvert 6-8 minutt på videofiler, uavhengig av hvilket format filmen/episoden var i. Altså viss jeg feks. så en episode på 43m, så var det rundt 5-7 buffringer totalt. Med buffringer så mener jeg hakk i filmen rundt 1-2 sec, der både bilde og lyd hakker.

 

Så jeg sendte den inn, det ble altfor irriterende i lengden.

 

Er det noen som kan si meg om det forsatt eksisterer? Eller har Creative greid og fikset det?

Lenke til kommentar
Har ikke merket noe til det, nei...

 

Har sett ting som er en time lange uten noe hakking :)

9339042[/snapback]

 

Det må jeg si hørres bra ut. :thumbup: Da må nesten jeg også ha meg en (for andre gang), de er jo blitt så billige nå. Kun 1495kr på komplett.no.

 

Har du prøvd og lagt over en hel film? Som feks. er 1.5 - 2 timer lang?

 

Men uansett, viss det er buffring hver hele time, så skal jeg alltids greie å leve med det.

 

Var værre nå det var hvert 6-8minutt.....

Lenke til kommentar

Hmm, fikk min (elskede) mp3spiller idag, creative zen vision eller no. Kjøpt for 1,500 hos komplett :) .

Men.... har noen problemer med den... Første som skjedde var at jeg innstalerte programvaren som fulgte med, gikk smertefritt. Koblet så til spillern... Ingen kontakt. Men den fikk sånn blinkende lys, som viser at den lader. Men ikke noe mer. Satt den til lading på sånn 220 volt - USBlader konvertor og hadde den der rundt 5 timer (som manualen sa). Etter dette fikk jeg slått den på, men slo den av med en gang og lot den ligge (familiemiddag). Og nå bestemte jeg meg for å prøve å overføre sanger igjen, men får kun sånn blinkende ladelys, men ikke noe mer. Får helleri kke slåttt den på... Grunn nok til å klage?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...