Trynemjoel Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Visste dere at hullet på undersiden av Vision: M lukter tyggegummi? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Visste dere at hullet på undersiden av Vision: M lukter tyggegummi? 8874695[/snapback] Jepp, fant det ut første dagen Så en psp lader funker altså til å lade creative zen vision:m? 8827030[/snapback] Ja.. Endret 16. juni 2007 av Bundy Lenke til kommentar
1915 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Visste dere at hullet på undersiden av Vision: M lukter tyggegummi? 8874695[/snapback] hvilket hull? :S Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 kontakten. min lukter delvis svidd plast og dårlig tyggis Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Så en psp lader funker altså til å lade creative zen vision:m? 8827030[/snapback] Ja.. 8875825[/snapback] Ok, takk for at du er så grei :) :) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ok, takk for at du er så grei :) :) 8876631[/snapback] Var det ironisk? Men, ja. Det går. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 nei. men da har du mistet den ned i gulvet for mange ganger. Nei, jeg har faktisk aldri mistet den i gulvet eller gjort noe med den som kan føre til at harddisken begynner å hakke. Får ta turen innom butikken der jeg kjøpte den når jeg får tid, og høre hva de har å si. 7707123[/snapback] Virus i lydsporet kan forårsake masse mulig drit med spilleren. Display opp-ned, rare filnavn, skjerm som flimrer og da - som du forklarer - fuck i harddisken. Formater, eller kvitt deg med lydsporet med virus i seg hvis det er dette som er tilfellet. NÅ er det riktignok lenge siden du posta det der, men jeg måtte bare Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ok, takk for at du er så grei :) :) 8876631[/snapback] Var det ironisk? Men, ja. Det går. 8876744[/snapback] Ja det var ironisk men jeg fant det ut selv før du svarte. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Det eneste som står på de siste sidene er: Så en psp lader funker altså til å lade creative zen vision:m? 8827030[/snapback] Jeg svarte. SER DU HVA DET PÅ SLUTTEN ER? Endret 19. juni 2007 av Bundy Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Tar opp igjen denne tråden jeg nå.. Broren min har nettopp fått seg en Zen V Plus 4GB, og er storfornøyd. (Han er 11). Probleme er at hverken jeg eller han vet hvordan man kan sette bilder som bakgrunn. Det ligger ikke noe i fotseksjonen i "System", og så langt jeg vet ingen muligheter som å "høyreklikke" (som I vision:m) og sette det valgte bildet som bakgrunn. Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det eneste som står på de siste sidene er: Så en psp lader funker altså til å lade creative zen vision:m? 8827030[/snapback] Jeg svarte. SER DU HVA DET PÅ SLUTTEN ER? 8896998[/snapback] Ingen grunn til å bli sur. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ja men viss jeg skal lage spillelister, blir jo det utrolig stress.. bla igjennom noen tusen sanger og velge hvilke som skal i listen? 8590489[/snapback] Lag de på pcen og med Creative media source, også bruker du MusicIP-mixer til å finne sanger. Link Her kan du skrive inn tittelen på en sang du har på pcen, også finner programmet hvilken andre sanger du har som ligner på den. Du kan velge for eksempel "Don't stop me now" (En queen sang), og antal GB, minutter, eller antall sanger, så finner MusicIP det på under ett sekund. Holder faktisk på å gjøre det nå 8590550[/snapback] ok, tusen takk Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Tar opp igjen denne tråden jeg nå.. Broren min har nettopp fått seg en Zen V Plus 4GB, og er storfornøyd. (Han er 11). Probleme er at hverken jeg eller han vet hvordan man kan sette bilder som bakgrunn. Det ligger ikke noe i fotseksjonen i "System", og så langt jeg vet ingen muligheter som å "høyreklikke" (som I vision:m) og sette det valgte bildet som bakgrunn. Noen som vet hvordan? 9089756[/snapback] Jeg tror ikke det er mulig på zen V plus. tror det er bare vison:M som har det.. jeg er ikke sikker. jeg bare tror Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Min lillebror har den samme og har et Young Buck-cover som bakgrunnsbilde så det skal absolutt være mulig. Hvordan aner jeg ikke. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Okei. da er det jo faktisk mulig da Kan ikke du spørre han hvordan man jør det da? så får vi alle her vite hvordan? Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Er det mulig å få text på filmer som det egentlig ikke er text på, så man må laste ned text (subtitle.) Altså når man laster ned filmer så er det som oftest ikke text på filmen redigert innpå selve film filen, så da er det enten med en text fil slik at jeg kan ha sub, eller jeg må laste ned. Så vet dere om det er mulig å få text på filmer til zen vision m? Hurtig svar er veldig motatt skal reise på ferie veldig sart Lenke til kommentar
1915 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 hvis det er en xvid film du har på pcn ? ja det går. du må bare adde den inn i filmen slik at den blir i filmen. så overfører du den. så funker det Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Angående det med bakgrunnsbilde skal man få en meny om man går på et bilde og så holder tilbakeknappen inne. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) hmm jeg lastet ned to filmer som jeg har litt problemer med på spilleren. Den ene filmen har det slik at det ikke kommer lyd i det hele tatt, og jeg trur det sto "there is problemr with the video format" eller så var det "there is a problem with the audio file" iaf noe i de duren. Den andre filmen igjenn er det slik at lyden henger igjenn ca 5 sec i frohold til bilde. Noen osm har kjentskap til dette problemet og kanskje vet hvordan jeg fisker det?? Er det kanskje mulig og styre lyden selv på spilleren, slik at jeg kan sette lyde 5 sec tidligere en filmen etc? Btw jeg har creative zen vison M Edit! begge filmene funker helt fint på pc. Endret 13. august 2007 av Maxiraze Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 hvis det er en xvid film du har på pcn ? ja det går. du må bare adde den inn i filmen slik at den blir i filmen. så overfører du den. så funker det 9101319[/snapback] hmm hvordan gjør jeg det?? åpner filmen i redigeringsprog for så å legge til teksten?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå