Gå til innhold

Creative Zen M tråden! LES REGLENE!

tfw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pft. Om du har den adapteren med data- lyd/video- og strømutgang, fungerer det meste av ladere/batterieliminatorer som går på 5V og har pluss i senter*. Den strømpluggen er så godt som standard. Ikke noe problem å få kjøpt en slik noe sted, f.eks. Clas Ohlson eller Biltema.

Har selv brukt laderen for en M:Robe på Vision:M-en, fungerte fint det.

*Ikke prøv noe annet, ikke at jeg vet hva som vil skje, men du vil ikke ende opp med en grillet spiller til et par tusen som jeg får på en manglende samvittighet.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
Pft. Om du har den adapteren med data- lyd/video- og strømutgang, fungerer det meste av ladere/batterieliminatorer som går på 5V og har pluss i senter. Den strømpluggen er så godt som standard. Ikke noe problem å få kjøpt en slik noe sted, f.eks. Clas Ohlson eller Biltema.

Har selv brukt laderen for en M:Robe på Vision:M-en, fungerte fint det.

8814660[/snapback]

Fy faen, TUSEN TAKK!!

Jeg fant ut at PSP laderen min funker. Nå har jeg lader til mp3 spilleren min på ferie! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Ja, men litt kjedelig å se tilbake. Desverre er det slik med alle ting.

8826620[/snapback]

muvo 128mb har kostet over 1000 kr ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Utrolig å se tilbake på ting som har kostet mye i sin tid. Kanskje dette hadde vært et artig emne å ta opp i en egen tråd?

Lenke til kommentar
går det ann å lage egne temaer til creative zen v:M!!

har fått en slik og ville bare vite om det var mulig?!

+ er det noen som vet om noen brae programmer for å endre avi filer sånn at jeg kan se film på mp3'n?

8860823[/snapback]

Nei du kan ikke lage egne temaer enda.

Iriverter er forresten et bra konverteringsprogram.

Lenke til kommentar

Jeg har nå bestillt Applesauce og Invisible Shield til min Zen Vision:M etter at den har fått seg noen småskraper etter å ha hatt den i en bukse med noe småsand i e.l.

Ellers er det egentlig bare lovsang over spilleren, høres flott ut med mine Seinnheiser CX300. Har også anskaffet en dock for å lettere kunne koble til PC og høre over anlegget. Kunne ønsket bedre støtte for Linux, men Gnomad funker helt OK foruten når jeg vil hive over netcasts.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...