Gå til innhold

Creative Zen M tråden! LES REGLENE!


tfw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okidoki boys, eg skal kjøpe meg denne spelaren, 30 GB.

 

Skal kjøpe frå nettet. Mpx.no er for augeblikket den billegaste, men finst det utstyr som for eks. skjermbeskyttar, laddar frå stikkontakt, og beskyttelse sann generelt?

 

Eg har funne ei slik pakke på spaceworld.no til 500, er den bra?

Og finst det billigare pakkar?

Lenke til kommentar
Okidoki boys, eg skal kjøpe meg denne spelaren, 30 GB.

 

Skal kjøpe frå nettet. Mpx.no er for augeblikket den billegaste, men finst det utstyr som for eks. skjermbeskyttar, laddar frå stikkontakt, og beskyttelse sann generelt?

 

Eg har funne ei slik pakke på spaceworld.no til 500, er den bra?

Og finst det billigare pakkar?

8691261[/snapback]

DEt er skjermbeskytter med spilleren, men den pakken innholder, lader (kr 300), silicone skin (kr 160), videokabel (kr 200) og bedre ørepropper.

 

Prisene jeg har oppgitt er bare "ca-priser".

Lenke til kommentar
Jeg betalte 550 kr for min pakke, så jeg vil si 500 kr er en bra pris

 

DEt er skjermbeskytter med spilleren, men den pakken innholder, lader (kr 300), silicone skin (kr 160), videokabel (kr 200) og bedre ørepropper.

 

Prisene jeg har oppgitt er bare "ca-priser".

 

Ca prisen til saman blir rundt 600 kroner, så da sparer eg faktisk litt :)

Trur ikkje det er noko å stusse på eigentleg... Berre kjøpe? ;)

Lenke til kommentar

Har problemer med å legge inn filmer serier etc på spilleren, atm prøver jeg å legge inn en family guy episode det står "File type is not supported on this device" så står det også at jeg skal prøve å convertere så jeg bruker programmet som var med "creative video converter" men når jeg prøver å convertere da står det "Conversion is unsuccessful"

 

Har også fremdeles noen av de samme episodene liggendes på pcen som ogs ligger fremdeles på spilleren (har lagtinn noen tidligere episoder før engang)

Men sjer akkurat det samme der selv om jeg vet at jeg har kunnet lagt de inpå før, fordi de ligger der allerede og jeg får beskjed om at jeg kan overwrite den fila med samme navn.

 

Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette?

Lenke til kommentar
Har problemer med å legge inn filmer serier etc på spilleren, atm prøver jeg å legge inn en family guy episode det står "File type is not supported on this device" så står det også at jeg skal prøve å convertere så jeg bruker programmet som var med "creative video converter" men når jeg prøver å convertere da står det "Conversion is unsuccessful"

 

Har også fremdeles noen av de samme episodene liggendes på pcen som ogs ligger fremdeles på spilleren (har lagtinn noen tidligere episoder før engang)

Men sjer akkurat det samme der selv om jeg vet at jeg har kunnet lagt de inpå før, fordi de ligger der allerede og jeg får beskjed om at jeg kan overwrite den fila med samme navn.

 

Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette?

8742064[/snapback]

Du kan legge filene til i Windows Media Player 11, og så bruker du det når du skal konventere filmene. (konventeringen skjer automatisk). Eller du kan prøve SUPER

 

Bruker WMP og Super selv, og har aldri problemer.

 

Lite spørsmål om MediaMonkey: Har mange filer som er utan albumbilde, kan eg bruke MM til å finne dei? Ca. 150 timar med musikk ++...

8742840[/snapback]

Du kan bruke WMP 11, velg "libary" - "Apply media information Changes"

 

Eller du kan google bilde, og kopiere det også høyre klikke på det tomme albumet i WMP og velge "lim inn album bilde".

 

Eller du kan makere alle sangene i et album høyreklikke og velge "Advanced Tag editor" i WMP. Så velger du "pictures" helt øverst og så velger du add. Fin bilde og sett det som "cover (front)" og trykk "apply"

 

Bare send en PM hvis det skulle være noe. Jeg liker å hjelpe andre ! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja for en stund siden kjuøpte jeg meg en USB lader som jeg tenkte jeg skulle bruke til spilleren, men den funket dårlig. Det kommer opp dette lade symbolet men det komme ikke mere strøm på spilleren (så ja den dør ut ettervert selgv om den usb laderen står konstant å "lader")

 

Det var denne her jeg kjøpte + at det var med en slik bil lader som jeg setter inni sigaret tenneren.

 

Skulle jeg fått dette til å funke, spesielt dette med lader i bilen. Noen som har den samme type lader som kan bekrefta at den ikke funker til spilleren, eller bare at min er defekt eller noe slikt??

Lenke til kommentar

Nei, du må ha en spesiell.-

de creative jævlene har gjort sånn at du må kjøpe en fra dem, eller finne en som passer i den runde pluggen.

 

Jeg skal reise til utlandet snart, og har ingen lader til creativen som brukes i veggen, i am screwed.. Og har ikke nok tid til å kjøpe det på nettet heller, så da blir det creativen på flyet frem og tilbake og ipodden ellers(har lader på den)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...