1915 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 åja, jeg leste batteritid jeg. Levetid på batteriet vet jeg jeg ikke, men det er nok en del år hvertfall 8603012[/snapback] det burde den ha så man slipper å kjøpe nye spiller så ofte. den koster jo ganske mye da^^ er litt domt at man ikke kan bytte det Lenke til kommentar
SRD Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Jeg vil anbefale alle bilgale personer å bruke Creative Zencast! (kan lastes ned fra Creative.com) Konge bra videoer! Som er gratis! Link Endret 14. mai 2007 av SRD Lenke til kommentar
dup Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hei! Jeg eier en Creative Zen Vision:M 30gb. Den driten har nå hengt seg helt opp når jeg skulle switche sanger! Får ikke gjort noe, kan ikke skru den av en gang. Dette har skjedd en gang før også, like etter jeg kjøpte den (kjøpte den rett etter at den kom i hyllene). Noen som har vært borti det samme? Hva i alle verden skal jeg gjøre? Software problemer? Det er ufattelig irriterende i alle fall! Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Prøv å stikk en binders inn i reset hullet i bunnen Lenke til kommentar
dup Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Prøv å stikk en binders inn i reset hullet i bunnen 8609470[/snapback] Blir alt av musikk slettet, eller er det kun instillinger som blir satt til default? Kan det være lurt å legge inn nytt firmware? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Prøv å stikk en binders inn i reset hullet i bunnen 8609470[/snapback] Blir alt av musikk slettet, eller er det kun instillinger som blir satt til default? Kan det være lurt å legge inn nytt firmware? 8609599[/snapback] Nope. Ingenting blir slettet. Akkurat som om du skulle trykke på restart knappen på en venlig PC. Starter bare på nytt igjen. Ja, jeg vil anbefale deg å legge inn ny Firmware. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ok, da har jeg endelig fått meg en Creative Zen Vision:M. (Faens trege Expert, aldri mer!) Fikk den nettopp, den står på lading nå. For det første ble jeg overrasket over at det ikke var noen lader med til den, liker ikke å lade via USB til PC. Så da gikk jeg på nettet for å finne meg en lader. Fant ut at Accessory packen måtte være mitt i blinken for meg da den har TV-kabel, lader og Silicone Skin, kort sagt alt det jeg trenger. Men det er bare en ting jeg lurer på, Silicone Skin, beskytter det skjermen også? For hvis ikke må jeg kjøpe Screen Protector i tillegg. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Men det er bare en ting jeg lurer på, Silicone Skin, beskytter det skjermen også? For hvis ikke må jeg kjøpe Screen Protector i tillegg. 8664883[/snapback] Nei, kjøpte Silicone Skin idag, og den beskytter dessverre ikke skjermen. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hva tenkte jeg på når jeg kjøpte silicon skin egentlig? Hvordan kan man se gjennom sillicon?!? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Men det er bare en ting jeg lurer på, Silicone Skin, beskytter det skjermen også? For hvis ikke må jeg kjøpe Screen Protector i tillegg. 8664883[/snapback] Nei, kjøpte Silicone Skin idag, og den beskytter dessverre ikke skjermen. 8673424[/snapback] hva gjør den da? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 beskytter resten av spilleren mot riper Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ok, da har jeg endelig fått meg en Creative Zen Vision:M. (Faens trege Expert, aldri mer!) Fikk den nettopp, den står på lading nå. For det første ble jeg overrasket over at det ikke var noen lader med til den, liker ikke å lade via USB til PC. Så da gikk jeg på nettet for å finne meg en lader. Fant ut at Accessory packen måtte være mitt i blinken for meg da den har TV-kabel, lader og Silicone Skin, kort sagt alt det jeg trenger. Men det er bare en ting jeg lurer på, Silicone Skin, beskytter det skjermen også? For hvis ikke må jeg kjøpe Screen Protector i tillegg. 8664883[/snapback] Men det følger med en egen tynn greie man kan klistre på skjermen i den pakken. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har enda ikke fjernet den beskyttelsen som er på skjermen fra den kom, skal ikke gjøre det heller. Men er ikke dette det samme som Screen Protector? Det er så forvirrende med alt det forskjellige tilleggsutstyret man kan få. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ok, da har jeg endelig fått meg en Creative Zen Vision:M. (Faens trege Expert, aldri mer!) Fikk den nettopp, den står på lading nå. For det første ble jeg overrasket over at det ikke var noen lader med til den, liker ikke å lade via USB til PC. Så da gikk jeg på nettet for å finne meg en lader. Fant ut at Accessory packen måtte være mitt i blinken for meg da den har TV-kabel, lader og Silicone Skin, kort sagt alt det jeg trenger. Men det er bare en ting jeg lurer på, Silicone Skin, beskytter det skjermen også? For hvis ikke må jeg kjøpe Screen Protector i tillegg. 8664883[/snapback] Men det følger med en egen tynn greie man kan klistre på skjermen i den pakken. 8683002[/snapback] ikke her. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ok, da har jeg endelig fått meg en Creative Zen Vision:M. (Faens trege Expert, aldri mer!) Fikk den nettopp, den står på lading nå. For det første ble jeg overrasket over at det ikke var noen lader med til den, liker ikke å lade via USB til PC. Så da gikk jeg på nettet for å finne meg en lader. Fant ut at Accessory packen måtte være mitt i blinken for meg da den har TV-kabel, lader og Silicone Skin, kort sagt alt det jeg trenger. Men det er bare en ting jeg lurer på, Silicone Skin, beskytter det skjermen også? For hvis ikke må jeg kjøpe Screen Protector i tillegg. 8664883[/snapback] Men det følger med en egen tynn greie man kan klistre på skjermen i den pakken. 8683002[/snapback] ikke her. 8683800[/snapback] Kjøpte du bare silicon skin eller hele pakken med lader, av-kabel, silicon skin og noe annet? Fulgte iallfall med i min pakke.. Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Lurte på en ting..Finnes det fortsatt butikker her som selger den tilbehørspakken? Har veldig lyst å kjøpe pakken for å slippe å kjøpe alt hver for seg..kan jo også kjøpe gjennom internett da.. Endret 23. mai 2007 av Mobil-Search Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Kjøpte du bare silicon skin eller hele pakken med lader, av-kabel, silicon skin og noe annet? Fulgte iallfall med i min pakke.. 8683854[/snapback] Kjøpte bare silicon skin. Men det fulgte jo med en screen protector som var på spilleren allerede. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Lurte på en ting..Finnes det fortsatt butikker her som selger den tilbehørspakken? Har veldig lyst å kjøpe pakken for å slippe å kjøpe alt hver for seg..kan jo også kjøpe gjennom internett da.. 8684625[/snapback] Du får kjøpt den på Databutikken Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Databutikken sluttet da å sende til Norge, hva? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Jeg kjøpte min spiller og tilbehørspakke på Databutikken i Tønsberg.. Endret 24. mai 2007 av galskapen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå