elgizmo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Den invisible shield greia...beskytter den skjermen også...?? 7625873[/snapback] ja Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Invisible Shield for Vision:M - Hele spilleren Invisible Shield for Vision:M - Bare foran Tviler på at det funker? Se denne videoen som foretar seg en kraftig ripetest 12 timer etter at Invisible Shield er satt på en iPod. Rett og slett imponerende! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Da var min i stokke! da er den her i morra eller på torsdag da ^^ Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 En ting jeg lurer på, det videokonverterings programmet som følger med Creative'n er ganske treigt.Finnes det noen raskere program som er bedre til å konvertere.Bruker iriverter nå men jeg lurer på om det finnes noe bedre..?? Lenke til kommentar
tfw Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 jeg bruker ikke den som hører til. jeg bruker et program som heter SUPER Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Harfaktisk det programet...Problemet er at jeg ikke vet hva slags instillinger jeg skal velge.....Er det noen som vet det?? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kan man ikke bruke klikk-og dra funksjonen? Min er her mandag eller tirsdag, bestilte på psdata.no Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nei...Creative'n tar ikke alle slags filmformater hvis det var det du pekte på.....I programmet SUPER så må man velge innstillinger ellers så er det en stor sjangse for at filmen ikke funker på spilleren.... Lenke til kommentar
tfw Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Harfaktisk det programet...Problemet er at jeg ikke vet hva slags instillinger jeg skal velge.....Er det noen som vet det?? 7649232[/snapback] se på bildet. slik koder jeg om filmer og musikk videor slikt at jeg kan se dem på min. har aldrig hatt noe problemer med det prøv den du Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Går det an å få Vision:M til å bruke en ekstern harddisk via USB'en? Bruker den for det meste i bilen, men med 30GB er det jo noe begrenset hvor mye man kan ha på den, spesielt hvis du skal ha filmer på... Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Går det an å få Vision:M til å bruke en ekstern harddisk via USB'en? Bruker den for det meste i bilen, men med 30GB er det jo noe begrenset hvor mye man kan ha på den, spesielt hvis du skal ha filmer på... 7657221[/snapback] opptil 16 GB av spilleren kan brukes som ekstern harddisk :] Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Han mener nok andre veien, at spilleren kan spille av musikk lagret på en ekstern disk. Det er desverre ikke mulig, på grunn av mangel på en USB-kontroller. Mulig at 60GB-utgaven, som har en slik kontroller for tilkobling med kamera, kan modifiseres til å gjøre slikt, men det blir nok desverre uhyre vanskelig (spesielt med tanke på at det ikke er gjort mye utvikling på uoffisielle firmwares). Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Finnes det noen andre firmwares til crativeen?? slikt at man spile på den elle no.. lignedne linux ipod.. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Nei, finnes ikke noe slikt enda. Det gjøres ganske små framskritt på den i forhold til f.eks. iPod, da iPod har en mye større brukermasse, og maskinvaren er det også tilgjengelig dokumentasjon på. Chippen/prosessoren som brukes i Vision:M er vanskeligere (TexasInstruments TMS320 (ARM9) ) fordi det ikke finnes noen verktøy for koding eller oversikt over arkitektur ute, men det har vært vellykkede forsøk med å spille av lyd på andre spillere med tilsvarende chip. Først må en likevel finne ut hvordan man kan legge inn firmware på spilleren, noe som det jobbes med. Endret 6. januar 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nei, finnes ikke noe slikt enda. Det gjøres ganske små framskritt på den i forhold til f.eks. iPod, da iPod har en mye større brukermasse, og maskinvaren er det også tilgjengelig dokumentasjon på. Chippen/prosessoren som brukes i Vision:M er vanskeligere (TexasInstruments TMS320 (ARM9) ) fordi det ikke finnes noen verktøy for koding eller oversikt over arkitektur ute, men det har vært vellykkede forsøk med å spille av lyd på andre spillere med tilsvarende chip. Først må en likevel finne ut hvordan man kan legge inn firmware på spilleren, noe som det jobbes med. 7658434[/snapback] så det kommer?? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg får antagelig på mandag Men her jeg bor er det mange som er plaget med creative, zen vision serien. De sa jeg ikke måtte kjøpe det, men jeg måtte ha ny mp3, og denne skulle jeg ha. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Den invisible shield greia...beskytter den skjermen også...?? 7625873[/snapback] Jepp, det gjør den. Kjøpe det for ca. et halvt år siden å det funker kjempe bra. Det som man setter på sitter fortsatt like bra. Jeg vil si det er verdt å kjøpe dette produktet. Eneste minus med det er at det tar litt tid å sette det ordentlig på, så det ikke kommer bobler og slik under der. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Begynner å bli urolig, pakken med Vision:M 30GB Green, men skinnveske. Ble registrert 5 januar, i kristiansand, men er ikke kommet lengre. Jeg vil ha min imorgen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå