DanielL Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Creative har nå alltid hatt priser som konkurrerer med Apple. Du ser jo Nano vs V plus for eksempel. Men på de større er jeg enig at de ber om litt for mye. Har selv hatt en Vision M siden jul nå, funker fint men blitt så skrapet opp Skjermen tålte visst mindre enn jeg trodde. Er veldig glad jeg hører langt mer musikk enn jeg ser video på den for å si det sånn. Det med prisene er litt morsomt egentlig, jeg betalte det samme for Vision M som jeg betalte for micro da jeg kjøpte den, altså 2000 kr. Ikke sikker om jeg skal kalle den ene billig eller den andre dyr :!: Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Creative har nå alltid hatt priser som konkurrerer med Apple. Du ser jo Nano vs V plus for eksempel. Men på de større er jeg enig at de ber om litt for mye. Ja men nå er det da ikke Nano og V Plus jeg sammenligner. Zen Vision M er den som er dyrere, når 60 GB ligger 200 kroner under en 80 GB iPod er det vanskelig for folk å velge Vision M, selv om de misliker Apple og/eller iPod. Endret 5. mai 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er helt enig med deg om det. Og designet hjelper ikke akkurat Creative, ser alt for plastaktig ut i forhold til Apples. Men jeg vil nå alltid velge Creative foran Apple pga funksjoner og at jeg alltid har hatt sansen fra dem etter første gangen jeg kjøpte en 256 mb flashbasert mp3spiller som var Creative. Da er det greit for meg om de koster en hundrelapp mer. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Til de med ripete skjerm, jeg sier det igjen: Invisible Shield er en god investering. Beskytter fronten på spilleren mot det meste. Slipper å ha en spiller som ser ut som den er behandlet med sandpapir, selv om det kan komme litt støv mellom beskyttelsefolie og skjerm. Og det er vel neppe noen tvil om at Vision:M faktisk har flere funksjoner enn iPod? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Til de med ripete skjerm, jeg sier det igjen:Invisible Shield er en god investering. Beskytter fronten på spilleren mot det meste. Slipper å ha en spiller som ser ut som den er behandlet med sandpapir, selv om det kan komme litt støv mellom beskyttelsefolie og skjerm. Og det er vel neppe noen tvil om at Vision:M faktisk har flere funksjoner enn iPod? 8541393[/snapback] Typisk at jeg ser den der nå, litt for sent :!: Men absolutt er godt kjøp for de som nettopp har anskaffet seg en. Og ja,jeg sa jo at de hadde flere funksjoner? Mikrofon,radio osv. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har en Creative Zen Nano Plus og nå fungerer den ikke. Jeg slo den på og det kom bare blått lys og så slo den seg av. Hver eneste gang. Dermed byttet jeg batteri, men det hjalp ingenting. Noen som vet hva som er galt/hva jeg kan gjøre? 8517098[/snapback] støt? send den inn igjen da! er jo reklamasjon på den da stor hdd kjøpte du med? 30 eller 60 gb? Garantien har gått ut. Kjøpte med 30 GB. For det første trenger jeg ikke mer og for det andre var den med 60 GB 800 kroner dyrere. Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hei, jeg har en Creative Zen Vision M: Problemet er at jeg har all musikken min på serveren min, og den domme Creative programvaren nekter og synkronisere fra nettverksstasjoner!! Kva skal eg gjera? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hei, jeg har en Creative Zen Vision M: Problemet er at jeg har all musikken min på serveren min, og den domme Creative programvaren nekter og synkronisere fra nettverksstasjoner!! Kva skal eg gjera? 8548349[/snapback] Kopiere musikken til en mappe det er mulig for programvaren å overføre fra? Beste jeg kan komme på. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Går det ikke an å montere nettverksstasjonen som disk i Windows? Kan hende at programvaren blir "lurt" på den måten. DanielL: Kjøp noe som kalles "Apple sauce" (beregnet for iPod, derav navnet), og poler spilleren med det. Fjerner riper, så sant de ikke er veldig dype. Visstnok ganske effektivt, har ikke prøvd selv (hadde et nytt 'skin' liggende da jeg fikk ny etter at den ble ødelagt). Det var ikke nødvendigvis til deg jeg kommenterte at Creative var overlegne når det gjaldt funksjoner, det var mest for å rettferdiggjøre prisforskjellen. Endret 6. mai 2007 av Dradd Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er det bevist at den poleringen fungerer på Creatives produkter også?Litt dritt å bestille det for så å finne ut at den ikke gjør jobben. Ja,er vel sant at med de funksjonene så går det litt penger i å implentere det og at det derfor koster litt. Er nå verdt det uansett. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har sett flere som har sagt at det fungerer svært godt. Ta f.eks. en titt på linkene fra søket jeg gjorde. Om du vil forsøke noe billigere først, er det visstnok mulig å polere vekk endel med tannkrem av den billige typen med slipemidler, men har forsøkt det på en eldre MP3-spiller uten resultat. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hei, jeg har en Creative Zen Vision M: Problemet er at jeg har all musikken min på serveren min, og den domme Creative programvaren nekter og synkronisere fra nettverksstasjoner!! Kva skal eg gjera? 8548349[/snapback] Prøv å bruke Mediamonkey Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 120 kr syns jeg ikke er mye for å få muligheten til å se video igjen,så prisen kan jeg leve fint med. Var mer det at jeg ikke ville kjøpe det om jeg ikke visste at det faktisk kan funke. Det med tannkrem hørtes jo morsomt ut så kan prøve det bare for å teste :!: Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Jeg kjøpte meg en creative zen vision: m, og har tatt innpå 4 sesonger av Family Guy. Men KUN den siste sesongen funker. Har sjekket at alle filene er avi. Hvorfor skjer det ?!? alle funker jo pa dataen.. Endret 6. mai 2007 av Torstein1492 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har du konvertert dem riktig? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har du konvertert dem riktig? 8551684[/snapback] Har det noe å si da? Når noen av filene fungerer så burde vel resten og? Alle filene er jo .avi Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Prøvde å konvertere med det creative programmet som følgte med. Der stod det at alt var flott og greit, og da jeg slo den på, var det bar siste sesongen som funka. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Prøv iriverter istedenfor. Den konverterer mye bedre Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Prøv iriverter istedenfor. Den konverterer mye bedre 8551846[/snapback] Ja, ok takk prøver den, jeg Lenke til kommentar
SRD Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei, jeg har en Creative Zen Vision M: Problemet er at jeg har all musikken min på serveren min, og den domme Creative programvaren nekter og synkronisere fra nettverksstasjoner!! Kva skal eg gjera? 8548349[/snapback] Fungerer fin hos meg. (Har også netverksstasjon), men jeg bruker WMP eller WinAmp til å syncronisere i de aller fleste tilfeller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå