Gå til innhold

Creative Zen M tråden! LES REGLENE!

tfw

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp...

Igår kjøpte jeg Vision M og var i lykkerus, da jeg kom hjem innstalertejeg driveren osv.

Men mp3en ville ikke skru seg på, så jeg satte den i laderen osm fulgte med.

Nå har den ladet over hele natten, og den vil fremdeles ikke på! :(

PS. Den skrur seg på når den lader.

Jeg fikk en ny

Den nye fungerte heller ikke, og her fikk jeg ikke med lader  :blink:

Jeg måtte få enda en ny, denne fungerte :w00t:

Da vet jeg en ting, aldri mer Creative :nei:

8209009[/snapback]

aldrig mere creative? pøh. tull. det skal du ikke si. kansje du finner noe annet med creative du vil ha :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trenger hjelp...

Igår kjøpte jeg Vision M og var i lykkerus, da jeg kom hjem innstalertejeg driveren osv.

Jeg fikk en ny

8209009[/snapback]

aldrig mere creative? pøh. tull. det skal du ikke si. kansje du finner noe annet med creative du vil ha :roll:

8228835[/snapback]

Ikke ta alt så jævlig bokstavelig da, poenget mitt er at det var rett og slett tragisk at jeg fikk to defekte mp3er etter hverandre, og da er det ikke slik at man får lyst til å kjøpe så mye mer av Creative. Jeg håper du skjønner :)

Og ja, neste gang blir det Ipod, selvom jeg aldri har likt Ipod noe særlig...

Endret av Mafiabåss
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg trenger hjelp...

Jeg fikk en ny

8209009[/snapback]

8228835[/snapback]

Ikke ta alt så jævlig bokstavelig da, poenget mitt er at det var rett og slett tragisk at jeg fikk to defekte mp3er etter hverandre, og da er det ikke slik at man får lyst til å kjøpe så mye mer av Creative. Jeg håper du skjønner :)

Og ja, neste gang blir det Ipod, selvom jeg aldri har likt Ipod noe særlig...

8230845[/snapback]

hehe jeg kødda bare litt ;P

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fankern ass. Nå vil ikke M'en min mer. Gikk tom for batteri for noen dager siden og skulle lade opp i dag. Lyset ved on-knappen står bare og blinker når usb-kabelen står i. Har prøvd å reinstallert driverne som fulgte med. Når jeg prøver å skru på spilleren får jeg bare et blink men no-go fra det samme lyset. Noen som har peil?

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Fankern ass. Nå vil ikke M'en min mer. Gikk tom for batteri for noen dager siden og skulle lade opp i dag. Lyset ved on-knappen står bare og blinker når usb-kabelen står i. Har prøvd å reinstallert driverne som fulgte med. Når jeg prøver å skru på spilleren får jeg bare et blink men no-go fra det samme lyset. Noen som har peil?

8353074[/snapback]

bruk laderen.. den vil ikke koble seg til dataen med for lite strøm..

Lenke til kommentar

hvis du ikke har en creative lader, så kan du (kanskje) trygt bruke hvilken som helst ladeadapter på 5V og minst 1.5 Ampere. pass på at + er innerst i kontakten. hadde med creativen min på påsketuren, og fant ut når batteriet var tomt at den ikke ville lade over USB på en fremmed pc. heldigvis hadde pappa PDA-laderen med seg, og det redda hele påsken :)

husk at garantien ikke gjelder hvis den blir ødelagt. husk: 5V 1.5A (eller mer, skader ikke) +innerst. kontakten skal passe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har en Creative Zen Nano Plus og nå fungerer den ikke. :( Jeg slo den på og det kom bare blått lys og så slo den seg av. Hver eneste gang. Dermed byttet jeg batteri, men det hjalp ingenting. Noen som vet hva som er galt/hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Jeg har en Creative Zen Nano Plus og nå fungerer den ikke.  :( Jeg slo den på og det kom bare blått lys og så slo den seg av. Hver eneste gang. Dermed byttet jeg batteri, men det hjalp ingenting. Noen som vet hva som er galt/hva jeg kan gjøre?

8517098[/snapback]

støt?

send den inn igjen da! er jo reklamasjon på den da

stor hdd kjøpte du med? 30 eller 60 gb?

Jeg vil kjøpe en  Creative Zen Vision:M. jeg også :p

Tror jeg sparer fra nå av :)

8532176[/snapback]

anbefaler deg å kjøpe den med 60 gb.

for når denne spilleren kom. jeg kjøpte den en halv månde etter den kom ut og da var bare 30 gb komment. og det koster det smme for en med 60 som det gjorde da jeg kjøpte min 30 gb.

så jeg anbefaler at dere kjøper 60 gb de som skal kjøpe :)

edit: kosta litt mere

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=328541

da jeg kjøpte min creative zen vision:M kosta den 2300 kr for 30 gb.

koster kr 2.695,- for en på 60 gb. men er verdt å kjøpe den som er på 60 gb =)

du har mere for det da :)

Hvordan uninstallerer du MTP driver?

8184268[/snapback]

kontrollpanel> legg til/fjern programmer. slett mappa med mtp driverne på hdd og da. C:\programfiler

Sist jeg sjekka slutta de med det i september i fjor eller noe. Jeg fikk ikke med, og hvis de har begynt med det skal jeg faen meg klage.

Btw: Du mener en sånn en?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325443&cks=ACC

8228349[/snapback]

pokker skal man med universallader? :hmm:

følger jo med en for norge/europa og en sånn for usa eller noe slikt (:

Lenge siden jeg hadde værtpå forumet. så jeg måtte ta meg en tur og se. er det noen som har noen oppdateringer eller noe nytt om spilleren. jeg har ikken vært så aktig den siste månden ;/

Lenke til kommentar

Bestillt min Creative Zen Vision:M med 30 GB lagringsplass. Vil være en forbedring i forhold til min første generasjon Zen Micro på 6GB. Kostet 1849 fra MPX. Har ikke ekstra penger for tiden for en 60GB men får oppgradere om jeg føler den er veldig begrenset, noe som jeg ikke tror vil være tilfellet med tanke på hva jeg har nå :p

Hva som forundrer meg er at Apple selger din 60 GB for 2250 og 80 GB for 2700 mens Creative sin 60 GB selger for 2600.

Om Creative vil selge mer tror jeg de må presse prisene ned til Apple sitt nivå, det vil ikke holde å selge en bedre spiller til massene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...