Gå til innhold

Creative Zen M tråden! LES REGLENE!

tfw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du sender som norges pakke så blir gjendstander med en verdi på under 10,000kr forikret, så hvis den blir borte under forsendelse, skal posten erstate varen...

8033137[/snapback]

:dribble:

men er skeptisk fordet om. sett reklamen på tv? nja skeptisk til posten. den før jul eller noe slikt ;P

Endret av m0zzdart
Lenke til kommentar
btw, jeg returnerte min creative vision:m for 4 uker sia, og det viser seg at den har blitt borte i posten :cry:  jeg fikk ingen kvittering når jeg sendte den, så hvem skal erstatte mp3'en? har en fæl følelse at det er meg :(  :hmm:

8032605[/snapback]

da vet jeg ikke om jeg tørr å sende minn inn :cry::cry::hrm:

8032808[/snapback]

bare krev kvittering, da har du bevis på at du har sendt den hvis mp3'en blir borte, og da må posten erstatte(tror jeg).

Lenke til kommentar
btw, jeg returnerte min creative vision:m for 4 uker sia, og det viser seg at den har blitt borte i posten :cry:  jeg fikk ingen kvittering når jeg sendte den, så hvem skal erstatte mp3'en? har en fæl følelse at det er meg :(  :hmm:

8032605[/snapback]

da vet jeg ikke om jeg tørr å sende minn inn :cry::cry::hrm:

8032808[/snapback]

bare krev kvittering, da har du bevis på at du har sendt den hvis mp3'en blir borte, og da må posten erstatte(tror jeg).

8033366[/snapback]

Du skal vite. IKKE tro,

Lenke til kommentar

jeg har ikke sendt den som norgespakke. jeg fant en passe stor pappeske hjemme, putta inn krøllet avispapir som beskyttelse og mp3'spillern i originalemballasje, lukket igjen, teipa, og klistra på returlappen til komplett med adresse, returnummer osv..

leverte over skranken på posten, ikke noe registrering eller betaling, det hadde visstnok komplett tatt seg av :hmm:

Lenke til kommentar

Er du veldig uheldig, har Komplett bestemt at den skal sendes som bedriftspakke, og har ikke forsikret den noe mer. Jeg opplevde at et servicesenter sendte en pakke uten forsikring til meg, og Posten mistet den, på et eller annet vis.

Mye om og men, etter omtrent halvannet måned med frem og tilbake med Posten, Zodiac og meg, tok Zodiac på spanderbuksene og ga meg ny mobil.

Godt mulig du kan plukke opp litt i tråden om mitt problem:

Klikkbar

Legg merke til innlegg #8, om det stemmer er det fort gjort å avgjøre hvem som har ansvaret.

Lenke til kommentar
Er du veldig uheldig, har Komplett bestemt at den skal sendes som bedriftspakke, og har ikke forsikret den noe mer. Jeg opplevde at et servicesenter sendte en pakke uten forsikring til meg, og Posten mistet den, på et eller annet vis.

Mye om og men, etter omtrent halvannet måned med frem og tilbake med Posten, Zodiac og meg, tok Zodiac på spanderbuksene og ga meg ny mobil.

Godt mulig du kan plukke opp litt i tråden om mitt problem:

Klikkbar

Legg merke til innlegg #8, om det stemmer er det fort gjort å avgjøre hvem som har ansvaret.

8040422[/snapback]

jepp

Lenke til kommentar

iiiik..

Fire dager før Tysklandsturen streiket selvfølgelig min Creative Zen MicroPhoto idag. Den har vært noe treig de siste dagene (oppstartsprosessen har tatt opptil ett minutt), og idag kom den ikke lenger, og den stoppe opp da Creative-logoen kom på skjermen. Etter å ha tatt ut batteriet, og prøvd forskjellige ting (recovery mode og kobling til PC, som ikke funket), sluttet den helt å fungere, og skjermen er bare svart.

Hva kan jeg gjøre? Hadde det vært mulig å få koblet den til pcen, kunne jeg selvfølgelig lastet ned firmware..

Håper på svar :)

Lenke til kommentar

Heisann...

Trenger litt hjelp med min Cen Vision M: 30 GB (blå).

Når eg skal overføre vidioer (Bleach/Naruto) går dette knirkefritt, men når eg skal spille de av på mp3 spilleren, så spiller den bare 6-8 sek av filmen/episoden, når den egentlig varer i 23 min. Er det noen som vet kordan eg skal fikse dette?

Martin.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er stedet men:

Etter mye om og men med en ny mobiltelefon (Samsung E900) som ikke eier lydkvalitet, så bestemte jeg meg for å betille en mp3 spiller.

Valget falt på en Creative Zen V Pluss 4gb, og det virker som et bra kjøp tatt utifra tester o.l

Men, er den så bra som folk skal ha det til? Vil gjerne høre noen brukererfaringer, hvor dere faktisk tar fram det positive, og det negative.

Lenke til kommentar

Er det noen andre som opplever knappene som plagsomt trege og tunge på Zen Vision:M? Jeg synes det er greit at de ikke blir aktivert om man ser på dem, men samtidig er det dumt å måtte bruke kraft for å trykke inn skikkelig.

Godt mulig jeg er vant til berøringssensitiv front på den gamle spilleren, men likevel.

Bortsett fra størrelsen, er knappene egentlig det som irriterer meg mest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...