Gå til innhold

Creative Zen M tråden! LES REGLENE!

tfw

Anbefalte innlegg

versjon 11 av hva?

7993092[/snapback]

For en måned siden oppdaterte jeg Media Player til versjon 11.

Noe stiligere design på versjon 11, men strengt tatt... jeg synes den var ungvint og sugde...

Kanskje det var det som er problemet mitt også. Når jeg tenker etter, så har jeg ikke fått lagt inn noe fungerende album art etter at jeg oppdaterte til versjon 11... ei heller etter at jeg kjørte den tilbake til versjon 10?

Hmm... noe å tenke på... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope... Dvs. det funket til å begynne med da jeg hadde versjon 10.

Så la jeg inn versjon 11, så funka det ikke lengre og bare det å forsøke ble et problem fordi versjon 11 av Windows Mediaplayer klarer å sortere ett album på opptil 4 forskjellige steder.

Så jeg degraderte til versjon 10 igjen, og nå er det lettere å prøve, men album art funker fortsatt ikke...

Lenke til kommentar
Nope... Dvs. det funket til å begynne med da jeg hadde versjon 10.

Så la jeg inn versjon 11, så funka det ikke lengre og bare det å forsøke ble et problem fordi versjon 11 av Windows Mediaplayer klarer å sortere ett album på opptil 4 forskjellige steder.

Så jeg degraderte til versjon 10 igjen, og nå er det lettere å prøve, men album art funker fortsatt ikke...

7995728[/snapback]

jeg er ikke helt sikker. SP1? SP2?
Lenke til kommentar
Tåler den å falle i bakken da? Og har dere problemer med støv på skjermen?

8030538[/snapback]

Har ikke opplevd å miste den i bakken enda, men skjermen er utrolig slitesterk med den medfølgende plastfilmen.

Det som gjorde saken biff for meg var de utallige gode anmeldelsene(se komplett feks), prisene og utrolig gode videofunksjonaliteten(AV kabel er uunværlig.)

Angrer ikke et sekund på dette kjøpet.

Lenke til kommentar
btw, jeg returnerte min creative vision:m for 4 uker sia, og det viser seg at den har blitt borte i posten :cry:  jeg fikk ingen kvittering når jeg sendte den, så hvem skal erstatte mp3'en? har en fæl følelse at det er meg :(  :hmm:

8032605[/snapback]

Selger har ikke ansvar når en tredjepart som posten sender den.

Lenke til kommentar
btw, jeg returnerte min creative vision:m for 4 uker sia, og det viser seg at den har blitt borte i posten :cry:  jeg fikk ingen kvittering når jeg sendte den, så hvem skal erstatte mp3'en? har en fæl følelse at det er meg :(  :hmm:

8032605[/snapback]

da vet jeg ikke om jeg tørr å sende minn inn :cry::cry::hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...