Gå til innhold

Creative Zen M tråden! LES REGLENE!

tfw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om hvordan jeg kan få fjernet lydsperren på spilleren, sånn at lyden kan ble enda høyere?

7911372[/snapback]

Kjøp lukket headsett.. det er bedre.

7911391[/snapback]

hø, lukket? :dontgetit:

jeg bruker disse Creative EP-630

BWP59452.gif

edit: og foresten, hvordan formaterer jeg hele haddisken på den?

Endret av Alper
Lenke til kommentar
Noen som vet om hvordan jeg kan få fjernet lydsperren på spilleren, sånn at lyden kan ble enda høyere?

7911372[/snapback]

Kjøp lukket headsett.. det er bedre.

7911391[/snapback]

hø, lukket? :dontgetit:

jeg bruker disse Creative EP-630

BWP59452.gif

edit: og foresten, hvordan formaterer jeg hele haddisken på den?

7911409[/snapback]

Jeg har de jeg og.

Lenke til kommentar
Synes ikke det hjalp noe med amerikanske drivere på lydnivået. Er det bedre å bruke utgangen under (der du kan koble til TV også) når du kobler til stereo? Nå bruker jeg headphone-utgangen.

7924873[/snapback]

det er bedre lyd der nede ja. men da blir skjermen svart. For den er meningen å koble til tv og da får du menyen på tv'n og ikke på skjermen. så du ta ut headsette hver gang du skal trykke på den/skifte sang.

Lenke til kommentar

Selv er jeg ganske så fornøyd med spilleren...

Men en ting jeg lurer på...

Jeg har jo en ganske grei størrelse på cd-samlingen min.

Denne ble for en stund siden rippet i Nero til en grei kvalitet, men ikke rippet med tanke på denne spillere.

Fant så ut at den kan vise coveret til albumet sangen tilhører dersom det legges til i Media Player eller Media Monkey f.eks.

Dette funka fint før... Nå legger jeg til dette og coveret vises i Media Player, men ikke pokker om den gjør det på den spilleren.

De gamle mp3-filene viser bildet fortsatt... :hmm:

Noen som har råd?

Edit: Fant DENNE tråden om det jeg lurer på...

Jeg har testa linkene i den tråden og brukt Media Player 10, media monkey, endret navn på bildet til folder.jpg, skjært ned størrelsen til under 200x200...

Nå vet jeg ikke hva mer jeg kan gjøre... :(

Endret av Griffin
Lenke til kommentar

- Last alt inn i mediamonkey

- Merk et album, høyreklikk og trykk bla bla Amazon

- Merk av alt og sørg for at album-bilde blir lagret.

- Merk alle filene igjen og høyreklikk - Sendt to - Zen player.

Skal virke fint da

Endret av co2
Lenke til kommentar
Synes ikke det hjalp noe med amerikanske drivere på lydnivået. Er det bedre å bruke utgangen under (der du kan koble til TV også) når du kobler til stereo? Nå bruker jeg headphone-utgangen.

7924873[/snapback]

Det hjelper jo! Ikke oppdater firmwaren sånn vanlig, men fjern den game firmwaren fra

recovery-mode, så installerer du US firmware. ;)

Lenke til kommentar

7924873[/snapback]

Det hjelper jo! Ikke oppdater firmwaren sånn vanlig, men fjern den game firmwaren fra

recovery-mode, så installerer du US firmware. ;)

7977344[/snapback]

hvordan gjør man det?

Lenke til kommentar

Problem med Zen Vision:M 30GB

For en måned siden oppdaterte jeg Media Player til versjon 11. Det funka ikke, så jeg kjørte en drive-back til versjon 10 igjen. Etter at jeg fikk 10 igjen, fungerte ikke synkroniseringen når jeg kobla den til. Når jeg trykte "Sync", ble bare alle filene slettet fra spilleren. Er det driveren som har forsvunnet etter at jeg kjørte installasjon av 11 og drive-back?

Lenke til kommentar
Problem med Zen Vision:M 30GB

For en måned siden oppdaterte jeg Media Player til versjon 11. Det funka ikke, så jeg kjørte en drive-back til versjon 10 igjen. Etter at jeg fikk 10 igjen, fungerte ikke synkroniseringen når jeg kobla den til. Når jeg trykte "Sync", ble bare alle filene slettet fra spilleren. Er det driveren som har forsvunnet etter at jeg kjørte installasjon av 11 og drive-back?

7990447[/snapback]

versjon 11 av hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...