m0zzdart Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 NEEEEEEI! Har valgt "Reload firmware" og så står det at jeg skal koble til å oppdatere til ny versjon. Men kommer ikke opp som tilkoblet i setupen. iiiik! 7902598[/snapback] HAHA! nå sliter du! gå inn på spilleren og formater den derfra! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) NEEEEEEI! Har valgt "Reload firmware" og så står det at jeg skal koble til å oppdatere til ny versjon. Men kommer ikke opp som tilkoblet i setupen. iiiik! 7902598[/snapback] HAHA! nå sliter du! gå inn på spilleren og formater den derfra! 7902844[/snapback] .... FAEN EDIT: Fremdeles ingenting. Kommer ikke opp i windows eller noe. Guess I fucked up bigtime Endret 8. februar 2007 av co2 Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har du prøvd å formatere spilleren på selve spilleren? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Funket det å gjøre som jeg sa? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har formatert spilleren fra dens egen meny. Den er tilkoblet via USB nå, men den kommer ikke opp som tilkoblet uansett. FUCK SHIT PISS Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) n00b. ro deg ned. instaler programmet som fulgte med på den plata. da kan du gå inn på spilleren. eller du kan prøve systemgjennoppretting eller noe slikt.. systemgjennoppretting på pc mener jeg.. Endret 8. februar 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har lest at det kanskje er MP11 som kolliderer med explorer eller noe i den duren, så jeg skal prøve å installere på annen PC. Men hvordan systemgjennopprette via PC? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 om WMP11 står det litt tidligere i tråden. start>alle programmer>tilbehør>systemverktøy>Systemgjenoppretting Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Men altså...det endrer da ikke på det faktum at det ikke er noe firmware på MP3en. Tingen er jo at jeg har alt som følger med installert, men det er ingenting som ser det som tilkoblet. Den er bare som en tom usb i min datamaskin. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Prøv på en annen PC. Eller prøv å slette driveren og programmet til den helt, og installere det på nytt. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hva med å formatere spilleren og laste inn ny firmware? Jeg forklarte tidligere i tråden hvordan man fiksa det med wmp 11... står i første post også. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Lasta ned WMP filen i første tråd, men det er jo bare en exe fil, ikke 3 som forklart. Dessuten har jeg Vista, og WMP11 der er nyere enn den som er henvist til Lenke til kommentar
tfw Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 bruk winrar og unzip den du Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) "Not enough storage is available to process this command." Kommer på alle filene. Endret 9. februar 2007 av co2 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hva med å slette litt. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Plass er ikke noe problem, flyttet også over på annen HD, virker fremdeles ikke. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Er på en annen PC nå. "Uinstallert MTP driveren" Hva er det? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Er på en annen PC nå. "Uinstallert MTP driveren" Hva er det? 7907091[/snapback] Bare glem det punktet. det gjør det uansett. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Ok. Restarta, koblet til spilleren og den kom opp nede i høyre hjørne at den ble installert på PCen. Men den er som egen enhet, kommer ikke opp som tilkoblet i explorer, men som eget ikon. Går jeg inn der er det det samme som før, en 50gb storage drive. I sync manager så prøver den å laste ned WMP11 på nytt, ettersom den gamle er "not properly installe." EDIT: 1. Uinstallerte alt som sto på listen. 2. Fjernet alt som hadde med Creative å gjøre 3. Reinstallerte Creative programvaren som fulgte med. DET VIRKER! !===¤I?!"%(?(!?¤"!¤(ŤI?#¤?¤()?"#¤(="?`#()=¤?`"#`¤?#¤ Endelig, trodde jeg skulle bli gal. Endret 9. februar 2007 av co2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå