trygveaa Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Lenge siden noen har skrevet her? men er det mulig å laste ned en type firmware eller en oppdataring eller noe som gjør at den tar andre video filtyper, så jeg slipper å omkode alt jeg har. 7828380[/snapback] Lenge siden ja, en hel dag... Nei det er ikke mulig å laste ned annen firmware som støtter flere videotyper. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Domt. men det hadde vært bra Lenke til kommentar
tfw Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Ny formatert maskin. mp3 spillern vill ikke connecte med pc! hva gjør jeg nå da? kjører IKKE vista. er bare skins. Endret 2. februar 2007 av tfw Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Last ned WMP 11 herfra: http://www.microsoft.com/windows/windowsme...d/download.aspx Bruk winrar eller winzip til å åpne "wmp11-windowsxp-x86-enu.exe" Der er det noen exe filer: wmp11.exe ::: Windows Media Player 11 Program Files wmfdist11.exe ::: Windows Media Player 11 Distribution Pack umdf.exe ::: User-mode Driver Framework (Den viktige!) Kjør dem i denne rekkefølgen. Avinnstaller den forrige MTP driveren og restart. Koble til creative zen vision:M Endret 3. februar 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Off Topic tfw: håper ikke du lever i trua at du kjører vista skin... Endret 3. februar 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
tfw Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 slikt diskuterer vi ikke i denne tråden. BTW: kjører windows xp pro! Lenke til kommentar
tfw Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Last ned WMP 11 herfra: http://www.microsoft.com/windows/windowsme...d/download.aspx Bruk winrar eller winzip til å åpne "wmp11-windowsxp-x86-enu.exe" Der er det noen exe filer: wmp11.exe ::: Windows Media Player 11 Program Files wmfdist11.exe ::: Windows Media Player 11 Distribution Pack umdf.exe ::: User-mode Driver Framework (Den viktige!) Kjør dem i denne rekkefølgen. Avinnstaller den forrige MTP driveren og restart. Koble til creative zen vision:M 7861428[/snapback] funker det da? gjorde du det? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ja det funka for meg. Jeg hadde akkurat samme problem. Bare se tidligere i tråden hvis du ikke tror meg. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) jojo jeg tror deg. jeg prøvde det jeg og nå. det funka hvordan fant du egentlig ut det der? Endret 3. februar 2007 av tfw Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Yrkeshemmelighet Neida. Lette litt rundt på creative forumene da jeg hadde problemet EDIT: Det kan jo være lurt å ha den løsningen i førstepost! Kan hende flere har det problemet Endret 3. februar 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
tfw Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Yrkeshemmelighet Neida. Lette litt rundt på creative forumene da jeg hadde problemet EDIT: Det kan jo være lurt å ha den løsningen i førstepost! Kan hende flere har det problemet 7863856[/snapback] skal fikse det Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei! Kudos til meg også da :'( Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er det andre som har problemer med hvordan spilleren legger filene? Jeg blir så HELVETES FORBANNA når den slenger albumene pokkerivold og halvparten av sangene havner i en "unknown" mappe. Er så drittlei det der. Er det ingen måte å få den til å legge det slik det ser ut på PCen? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er det andre som har problemer med hvordan spilleren legger filene? Jeg blir så HELVETES FORBANNA når den slenger albumene pokkerivold og halvparten av sangene havner i en "unknown" mappe. Er så drittlei det der. Er det ingen måte å få den til å legge det slik det ser ut på PCen? 7873460[/snapback] såså ro deg ned. jeg plages aldrig med det. spørs hvordan de er lagdt på pc'n og om du har lastet dem ned eller om det er rippet fra en originalplate. men sier du at du har rippa de tror jeg deg ikke. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hadde Coldplay plate hvor alle tags var like på sangene, men den slenger den ene av ingen åpenbar grunn inn på en "unknown mappe." Forstår ikke hvordan det skal endres på noe vis. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 id3 tags... Du kan endre dem i winamp eller WMP. Soek etter tutorials paa nettet Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Hvordan får jeg album bilde til å vise på sangene? Nevermind, fikk til Endret 5. februar 2007 av co2 Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det var jo bra. Noe nyt om den spilleren? altså, noen som har nye fakta om det^_^ Lenke til kommentar
tfw Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 noen som har en SLIK og kan anbefale den? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) NEEEEEEI! Har valgt "Reload firmware" og så står det at jeg skal koble til å oppdatere til ny versjon. Men kommer ikke opp som tilkoblet i setupen. iiiik! Endret 8. februar 2007 av co2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå