The Norwegian Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvis ikke kjøper jeg ny. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hva har du tenkt å kjøpe da? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ny invisible shield. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Nå har jeg nettopp lagt inn firmware fra us.creative.com her, men synes ikke lyden ble noe høyere... Når jeg spiller en sang fra creativen i bilen, blir det veldig lavt sammenlignet med hvis jeg spiller samme sang fra CD.. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg har en firmware som funket bra på min. hvis noen kan fortelle meg hvor jeg kan laste denb opp. så kan jeg det. og legge ut en link her tl den. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Angående slike 'skins', Best Skin Ever er en god del billigere enn Invisible Shield, og er så godt som helt likt. Jeg har hatt begge deler, og jeg merket ingen forskjell, bortsett fra at man får en sprayflaske med en løsning for å sette fast skjoldet med Invisible Shield, mens man må blande selv med BSE (en dråpe oppvaskmiddel i en skål med vann). Når vi er inne på dette med volum, bringer jeg en ganske interessant link: MP3 Players and hearing damage og mer om hørselsskader (Dette er ganske sikkert med den amerikanske firmware-varianten, som har et høyere volum enn den europeiske). Svært nyttig for alle de som har tenkt til å nyte musikken og føre en samtale uten at man må si "HÆÆ?" i annehver setning om tyve år. Endret 27. januar 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hjelpes. Viste ikke at det var så farlig. Problemet mitt er at jeg faktisk ikke klarer å få med meg så mye av sangen hvis jeg er i en omgivelse annet enn i sengen min, hvis jeg ikke har den på 15-16. Dette er skremmende. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Min vil ikke connecte til pc'n lengre? hva gjør jeg nå? har nettopp formatert. og har instalert windows mediaplayer 11. men den vil ikke connecte. men det kommer den lyden når man plugger inn noe i usb. men den kommer ikke opp. før kunne jeg plugge den i som en vanlig usb penn. men nå skal den ha drivere fra platen. har aldrig brukt det programmet som følger med for å overføre filer. det var et mongo program. får ikke til å overføre med det? noen som kan hjelpe meg med det? eller hvordam kan jeg få den slik den var før jeg formaterte at den virker som en usb penn.? EDIT: problem er løst! Endret 28. januar 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei. Fant ut i dag at masse av fuktigheten under skjoldet var borte og jeg blir mer og mer fornøyd med resultatet Konge mp3 spiller! Er ikke noe galt med den! Lenke til kommentar
tfw Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 sjekk TESTEN av den. som jeg nettopp har lagdt ut. ligger faktisk på første post. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Det var faktisk den testen som fikk meg til å kjøpe creative zen vision:M ^^ Lenke til kommentar
tfw Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Det var faktisk den testen som fikk meg til å kjøpe creative zen vision:M ^^ 7815482[/snapback] hehe. men det var mange minus med den og da =/ det står at den er tung og tykk. jeg er enig i at den er litt tykk. men den er ikke tung. den er tykk fordi det er en harddisk inni den. det er samme harddisker som det er i bærbarmaskiner. akkurat samme størrelse på de. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Men de minusene var ikke noe som gjorde spilleren og opplevelsen dårlig. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Men de minusene var ikke noe som gjorde spilleren og opplevelsen dårlig. 7815716[/snapback] Jupp.. Denne spilleren er virkelig en Ipod-killer.. har alltid hatt creative.. siden den første muvoen.. på 64 mb.. den kosta 1700 helt ny når den kom ut.. så hadde jeg creative zen og nå zen vision: m 30 gb.. lyst på den i 60 gb, men 30 holder.. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Men de minusene var ikke noe som gjorde spilleren og opplevelsen dårlig. 7815716[/snapback] Jupp.. Denne spilleren er virkelig en Ipod-killer.. har alltid hatt creative.. siden den første muvoen.. på 64 mb.. den kosta 1700 helt ny når den kom ut.. så hadde jeg creative zen og nå zen vision: m 30 gb.. lyst på den i 60 gb, men 30 holder.. 7815743[/snapback] si meg hvor mye penger har du brukt på mp3 spiller til sammen? :S 5000? :S Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ett minus til: Den tar ikke .gif bilder.. (Animerte that is) Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Men de minusene var ikke noe som gjorde spilleren og opplevelsen dårlig. 7815716[/snapback] Jupp.. Denne spilleren er virkelig en Ipod-killer.. har alltid hatt creative.. siden den første muvoen.. på 64 mb.. den kosta 1700 helt ny når den kom ut.. så hadde jeg creative zen og nå zen vision: m 30 gb.. lyst på den i 60 gb, men 30 holder.. 7815743[/snapback] si meg hvor mye penger har du brukt på mp3 spiller til sammen? :S 5000? :S 7815765[/snapback] ja Elske alt med lyd å gjøre... hehe.. hadde en minidisk og cd-spiller før det.. min første portable spilelr var en walkman, men den fikk jeg av mamma som 5 åring.. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 ahhehaeheaheahahea. min gjør det? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Lenge siden noen har skrevet her? men er det mulig å laste ned en type firmware eller en oppdataring eller noe som gjør at den tar andre video filtyper, så jeg slipper å omkode alt jeg har. Lenke til kommentar
jungl Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Til alle som har tenkt å kjøpe vision:m - kjøp 60gb! -jungl som ikke vet hva han skal slette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå