tfw Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Plugin? hva mener du? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Ok, det er ikke noe plugin, men bla litt lengre bak i denne tråden, hvor en person skriver om programmet Zenses. Jeg får ikke det til å bli synkronisert med last.fm Endret 20. januar 2007 av deagle commander Lenke til kommentar
reidarrs Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Da har jeg fått testet min nye Creative ZEN vision:M Ser at dere driver å oppdateterer og intallerer og slikt, da jeg er nesten HELT BLANK på slike ting, kanskje noen av dere kunne fortalt meg presis HVA jeg skal legge inn! Fortelle HVA det er og fordelen med det og FARENE med det. Vil ikke installere alt mulig dritt, bare ting som gjør spilleren bedre og slikt. Innstalleringen er det en grei sak? Plugge inn spilleren og klikk på nedlastet fil? Ordner alt seg selv? på forhånd TAKK mvh Reidar Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 trenger ikke mye forskjellige greier.. plug den inn i pcn.. last ned den nyste firmwaren og ting går av seg selv.. Lenke til kommentar
reidarrs Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 trenger ikke mye forskjellige greier.. plug den inn i pcn.. last ned den nyste firmwaren og ting går av seg selv.. 7770241[/snapback] da var det fixet! ellers noe nyttig? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hmm.. Skjønner ikke helt det med støtten for last.fm Når jeg prøver å "uploade" sangene til last.fm profilen min, står det bare: "Some tracks you submitted have not been added to your profile for the following reason: Spam protection triggered: You submitted a track dated earlier than your last submission. " på last.fm -profilen min. Hvordan kan man fikse det ordentlig? 7758416[/snapback] Endre datoen og tiden, så skal det funke. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg angrer som en hund på at jeg ikke bestilte 30 GB utgaven av Creative Zen Vision:M istedenfor iPoden jeg har. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 hehe. men er det mulig å få kjøpt den overføringskabeln fra pc til zen vision:m link? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Jeg angrer som en hund på at jeg ikke bestilte 30 GB utgaven av Creative Zen Vision:M istedenfor iPoden jeg har. 7773099[/snapback] For deg og selg den, så kjøper du en Creative hehe. men er det mulig å få kjøpt den overføringskabeln fra pc til zen vision:m link? 7776374[/snapback] link Endret 22. januar 2007 av 2 Fast 4 Biltema Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 jeg tenke nå fra komplett shg eller noe slikt Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 jeg tenke nå fra komplett shg eller noe slikt 7777291[/snapback] Her er link til komplett.no Link Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hmm.. Skjønner ikke helt det med støtten for last.fm Når jeg prøver å "uploade" sangene til last.fm profilen min, står det bare: "Some tracks you submitted have not been added to your profile for the following reason: Spam protection triggered: You submitted a track dated earlier than your last submission. " på last.fm -profilen min. Hvordan kan man fikse det ordentlig? 7758416[/snapback] Endre datoen og tiden, så skal det funke. 7772341[/snapback] Fremover eller bakover i tid ? Lenke til kommentar
tfw Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Hmm.. Skjønner ikke helt det med støtten for last.fm Når jeg prøver å "uploade" sangene til last.fm profilen min, står det bare: "Some tracks you submitted have not been added to your profile for the following reason: Spam protection triggered: You submitted a track dated earlier than your last submission. " på last.fm -profilen min. Hvordan kan man fikse det ordentlig? 7758416[/snapback] Endre datoen og tiden, så skal det funke. 7772341[/snapback] Fremover eller bakover i tid ? 7783188[/snapback] nei hva tror du? tilbake jo Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det er utrolig lav lyd på Creativen min :/ Var det ikke en firmwareoppgradering som fikset dette? Link? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Jeg har hørt at europeisk firmware skal ha en lydsperre som amerikansk firmware ikke har. Du kan jo laste ned og skjekke. Bare gå inn på creative sine sider, velg usa og last den ned. Endret 23. januar 2007 av trygveaa Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Nå er jeg ganske frustrert. fikk invisible shield fra usa i dag ikke sant? Så jeg legger det på og gjør AKKURAT som det står i manualen. Men allikevel blir det luftbobler og skitt under som det er umulig å ta vekk. Det står at det bli borte etter 2-3 dager men er det noen som har hatt det samme? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Den skitten går nok ikke bort, men det er godt mulig at den blir mindre synlig. Luftboblene kan det være at går bort, spørs litt hvor store de er. Det er en stund siden jeg satte den på min spiller, så jeg husker ikke helt, men jeg ble hvertfall fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Den skitten går nok ikke bort, men det er godt mulig at den blir mindre synlig. Luftboblene kan det være at går bort, spørs litt hvor store de er. Det er en stund siden jeg satte den på min spiller, så jeg husker ikke helt, men jeg ble hvertfall fornøyd med resultatet. 7806776[/snapback] Den skitten er fuktighet da.. får håpe det går bra.. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ok, da går det mest sannsynlig bort tror jeg. Jeg trodde det var støv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå