Gå til innhold

Creative Zen M tråden! LES REGLENE!


tfw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper jeg kan spørre her: Jeg har noen mapper med musikk, fra ett band, jeg har lagt inn på min Vision:M men den ene vises ikke og en annen er det to av hvor det i den ene bare er en låt.

Dette er når jeg går inn på artister>"navnet på bandet".

Fant den ene sangen fra den mappen som er forsvunnet i "01" :/

Noen som har noen ideer/forklaringer eller noe slik?

Lenke til kommentar
Håper jeg kan spørre her: Jeg har noen mapper med musikk, fra ett band, jeg har lagt inn på min Vision:M men den ene vises ikke og en annen er det to av hvor det i den ene bare er en låt.

Dette er når jeg går inn på artister>"navnet på bandet".

Fant den ene sangen fra den mappen som er forsvunnet i "01" :/

Noen som har noen ideer/forklaringer eller noe slik?

9661651[/snapback]

Det er vel med informasjonen som ligger i selve fila?

 

 

Har et annet "problem" med zen vision. Hvordan kan jeg spille av sanger fra mapper? Sett at jeg har 100 sanger fra mappe A jeg ikke vil blande med 100 sanger fra mappe B? Må jeg lage spilleliste ved å legge til hver enkelt sang hver for seg? :S

Lenke til kommentar
Vision:M bygger en database over musikken ved hjelp av ID3-tag i stedet for å bruke den egentlige mappestrukturen, i likhet med mange andre spillere, så det er nok dessverre ikke mulig.

9663547[/snapback]

Oookey, det forklarer jo litt. Veldig irriterende at man ikke kan lete igjennom hdd'n som i Windows Explorer :/

Lenke til kommentar
Hadde vært kjekt som en funksjon i tillegg til databasen. Fordelene med å bruke en database på den måten ligger blant annet i fart, men er egentlig bare brukbart for de som har noenlunde orden i navngivningen på tags i musikkfilene.

Jeg fikser ikke på tags (om jeg kan) på musikken. Bare å laste ned å sende inn på spilleren.

Lenke til kommentar

Når jeg kobler til min creative zen vision:M til den ene PC-en min så kommer bare disse valgene opp(e vedlagt bilde)

 

 

har 2 pce'r til. og når jeg kobler til dem er det ikke noe problem.

 

altså at det skal kommer opp valget at jeg kan gå inn på den og bare dra over musikk.

post-123858-1191997618_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Var jo det jeg spurte om da :wee:

 

Uansett, opplever at spillern henger om jeg bytter sang fremover 3-4 ganger. Kan hodetelefonene som har ligget i kontakt med spillern forårskae dette? Eller bare uflaks?

 

Bare uflaks, min første New Zen 8GB ville ikke kople seg opp mot data'en engang. Finnes mandagsmodeller overalt ;)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Forsøkt den allmektige gjenoppretningsmodusen?

 

Fremgangsmåte (ut fra hukommelsen):

- Finn en binders eller lignende tynn gjenstand, ikke for spiss.

- Lokaliser reset-hullet på spilleren (i bunnen).

- Slå spilleren på, og hold bryteren i PÅ-posisjonen (som når du slår den på).

- La spilleren starte "litt".

- Trykk inn reset-knappen, fremdeles skal du holde knappen i PÅ.

- Hold, og vent til gjenoppretningsmodus dukker opp.

Her kan du slette programvaren, og legge inn ny, i tillegg til å formatere spilleren og rydde opp.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Forsøkt den allmektige gjenoppretningsmodusen?

 

Fremgangsmåte (ut fra hukommelsen):

- Finn en binders eller lignende tynn gjenstand, ikke for spiss.

- Lokaliser reset-hullet på spilleren (i bunnen).

- Slå spilleren på, og hold bryteren i PÅ-posisjonen (som når du slår den på).

- La spilleren starte "litt".

- Trykk inn reset-knappen, fremdeles skal du holde knappen i PÅ.

- Hold, og vent til gjenoppretningsmodus dukker opp.

Her kan du slette programvaren, og legge inn ny, i tillegg til å formatere spilleren og rydde opp.

 

Åh du aner ikke hvor mye styr du sparte meg for nå. Drev å fylte ut skjema hos komplett.no da jeg så dette.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
hvilke innstillinger skal jeg bruke for å konvertere video til min creative zen vision: m. bruker Xilisoft video converter.

 

hvilke fordeler får jeg med å registrere den på creative sin hjemmeside?

 

Hmm, si det. Jeg slipper og bruke konverterings programmer da spilleren allerede takler filene fint, men det er bare til og prøve seg frem. Fordi programmet sier jo selv i fra om at spilleren ikke greier og spille de av før du skal overføre de. Du kan jo også la creative sitt programm gjøre det, mener og huske at det fulgte med spilleren.

 

Fordeler? Tja, kanskje litt enklere med tanke på garanti o.s.v.? Har selv ikke registrert min, kanskje jeg burde....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...