HansHG Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Driver å lager ei ny hjemme side. den gammle ble så forbanna stygg. Og har litt lyst til å legge til et eget forum. Bruker selfølgelig html koder i notisblokk. ikke sånn jalla program. Noen som har noen tips om hvor jeg finner html kodene til et forum ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 et forum lages ikke med bare html koder...det krever cokkies, vbscript, aspscript, databeser hvis det er snakk om microsoft versjoner alså.. jeg sitter selv og snekrer sammen et forum i frontpage...tro det eller ei..har laget til alt i løpet av en ukes intens arbeid utenom bruker funksjon. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Det er jo mange sider som feks. csnorge.net som har forum på sidene sine.... tviler på at de har snekkret sammen noe selv ? Må da finnes et ferdig laget forum en stand der ute på internet... Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Du kan prøve bravenet.com eller andre serverplass tilbydere. De har somregel endel tilleggstjenester, som chat, forum, o.l. Knut Lenke til kommentar
Invert Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Se nederst på siden her, kan dere ikke bruke malen til hw forumet? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 sier bare en ting : php Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Ja , du kan ikke lage et forum i html , hvordan skal du klare og lage et forum i frontpage du her lenger oppe ? hehe .. du kan laste ned f.eksempel det som hw.no bruker. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Hvor får jeg tak i et forum som jeg kan laste ned a ? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 jammen så trykk på linken da vel.... se helt nederst på denne siden, der står det et eller annet om phpgoup http://www.phpbb.com/credits.php Trykk på download der da... Jeg har selv et slik på hjemmesiden min :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå