d'espresso Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Det har skjedd noe med visningsalternativene her på PC'en.. Kjører MEdia Center, forresten.. Skal vise i bilder.. Spørsmålene er under bildene.. Hvorfor er det sånn stygg visning? Hvor ble det av "bytt bruker"-knappen? Hvorfor er det sånn, og hvordan får jeg det tilbake til det vanlige..? Hvor er den skjermen der jeg kan bytte bruker, eller logge på med en aanen? Så irriterende.. Edit: Sånn liten irriterende leif XD Endret 1. januar 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 gå inn på brukeralternativene (der du kan sette passord på kontoen din). Velg visningsmodus ellernoe sånt (Kjører vista så jeg husker ikke hva det stod). Let der og kanskje du får fikset pådet. Tror det var noe med raskt brukerbytte Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 gå inn på brukeralternativene (der du kan sette passord på kontoen din). Velg visningsmodus ellernoe sånt (Kjører vista så jeg husker ikke hva det stod). Let der og kanskje du får fikset pådet. Tror det var noe med raskt brukerbytte 7614110[/snapback] Finner ikke noe slikt alternativ, jeg :S Lenke til kommentar
dioX Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Kontrollpanel--> brukerkonter --> Endre måten brukere logger på --> bruk rask brukerbytte Funker det? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Kontrollpanel--> brukerkonter --> Endre måten brukere logger på --> bruk rask brukerbytte Funker det? 7614518[/snapback] Ja... Men da kommer denne: Netware?! Endret 31. desember 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Søk etter virus du.. Misstenksomt. Eller kanskje du har et program som heter det? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Søk etter Netware på google. Da finner du sikkert ut hva det er. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Netware er egentlig et Novell produkt, men jeg vet ikke om den kan gjøre slikt med maskinen. Og om du ikke kjører Netware er det all grunn til å mistenke at en eller annen type spyware eller malware har tatt kontrollen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg mener og huske at ordet Novell som NetWare blir linket til er de som har lagd noe "holde kontroll over pc" greie Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Hvordan får jeg det bort, da? Har ikke noe virus :/ Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Om det er det jeg tror så sitter du på enten en kontor eller skolepc. Right? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Om det er det jeg tror så sitter du på enten en kontor eller skolepc. Right? 7616412[/snapback] Heller tvilsomt at det er en skolePC pga. at han bruker Windows MediaCenter Edition Endret 1. januar 2007 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Gå på egenskaper for nettverkstilkoblingen og kryss vekk Netware der så skal det fungere. Tipper Netware har kommet inn med installasjon av VMWare. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Gjorde som du sa, men av en eller annen merkelig grunn er det fortsatt sånn :/ Er på en privat PC, ikke kontor eller skole.. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Får fremdeles ikke satt på raskt brukerbytte? Kommer samme feilmelding som isted opp? Må inn på kontrollpanel - Brukerkontoer ... slik som ble beskrevet lengere oppe og sette på raskt brukerbytte Endret 1. januar 2007 av ChRiStiAn^ Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Får fremdeles ikke satt på raskt brukerbytte? Kommer samme feilmelding som isted opp? Må inn på kontrollpanel - Brukerkontoer ... slik som ble beskrevet lengere oppe og sette på raskt brukerbytte 7619825[/snapback] Ja, får fortsatt opp den samme feilmeldinga.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Kan det være en rootkit som er årsaken? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Kan det være en rootkit som er årsaken? 7620580[/snapback] Har ingen anelse, men er irriterende som faen :!: Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hvis du merker Client Service for NetWare og klikker avinstaller, virker det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå